Well & Fit

Well & Fit Personal Training, Voeding & Leefstijl in Oosterhout

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen.Niet perfect, wél consistent 💪Well & Fit wenst je een sportief, gelukkig en gezond...
31/12/2025

Een nieuw jaar betekent nieuwe kansen.
Niet perfect, wél consistent 💪

Well & Fit wenst je een sportief, gelukkig en gezond 2026 🥂
Let’s go 🚀

Well & Fit in de !Vanaf nu is Well & Fit ook vindbaar in de , vindbaar in de categorieën Sport & Bewegen, diensten -> Pe...
03/09/2025

Well & Fit in de !

Vanaf nu is Well & Fit ook vindbaar in de , vindbaar in de categorieën Sport & Bewegen, diensten -> Personal Trainer én de nieuwe rubriek Fit & Vitaal.

De Oosterhoutapp is een mooi lokaal initiatief om de inwoners op de hoogte te stellen van alles wat er speelt binnen de regio Oosterhout en daarnaast voor lokale ondernemers om zichzelf te tonen.

Maak je als inwoner van Oosterhout, Dorst, Den Hout of Oosteind nog geen gebruik van de app? Download hem dan snel en blijf op de hoogte van wat er speelt!

03/09/2025

Well & Fit is nu ook te vinden in de OosterhoutApp 💪

Je vindt het bedrijf van Jermaine in de rubrieken Sport & Bewegen, Diensten > Personal Trainer én de nieuwe rubriek Fit & Vitaal.

Jermaine helpt mannen en vrouwen tussen de 30 en 45 jaar in Oosterhout om weer energie te krijgen, sterker te worden en balans te vinden in een druk leven. Geen strenge diëten of eindeloze uren sporten, maar haalbare stappen die écht werken. ✨

📲 Download de OosterhoutApp en plan jouw gratis kennismaking!

• Android: https://bit.ly/3PJPIDy
• iOS: https://bit.ly/4asHzg4

Zorgwekkende ontwikkeling in o.a. Brabant, maar niet alleen in Brabant.😲Onderzoekers zien het voorbij komen, maar als je...
23/06/2025

Zorgwekkende ontwikkeling in o.a. Brabant, maar niet alleen in Brabant.😲

Onderzoekers zien het voorbij komen, maar als je even goed en kritisch om je heen (of naar jezelf) kijkt, zie je het ook gebeuren.

In de supermarkten zie je de de boodschappenwagens voor 70% bestaan uit producten die niet voorkomen in de schijf van 5 of onder de “verantwoorde keuzes” vallen.🥗

Kinderen worden van jongs af aan verslaafd gemaakt aan zoetigheid, volwassenen die steeds vaker voor de makkelijke hap kiezen ipv te koken en de lijst gaat maar door en door.🍕

Met Well & Fit help ik mensen om juist weer meer controle te krijgen over hun eetgedrag, gecombineerd met een passend beweegpatroon zodat je niet alleen nu, maar ook op de langere termijn profiteert.💪

Interesse om te kijken wat ik voor jou kan betekenen? Stuur me een DM of kijk op m’n website.

Bron artikel: https://oosterhout.nieuws.nl/nieuws/brabanders-blijven-hangen-in-ongezonde-leefstijl-terwijl-zorgen-om-toekomst-toenemen?fbclid=IwQ0xDSwLFukFleHRuA2FlbQIxMQABHkR7HG_k0esnzbJZ-TO0oi7a9keLEoRfmY9PPR9osjPpR6USki_1GlljMZov_aem__cwKiVZF8-1FJoGqn1BIdQ

Nieuw logo. Dezelfde missie. Meer energie.Met trots presenteer ik het nieuwe gezicht van Well & Fit!Elke vorm in dit log...
02/05/2025

Nieuw logo. Dezelfde missie. Meer energie.

Met trots presenteer ik het nieuwe gezicht van Well & Fit!

Elke vorm in dit logo staat symbool voor wat ik mijn cliënten tussen de 30 en 45 jaar wil meegeven:

Kettlebell – staat voor kracht, beweging en structuur in training.
Appelvorm – staat voor verantwoorde voeding die bijdraagt aan een gezond lichaam.
Bliksemschicht – staat voor energie. Meer energie om alles uit je dag te halen, vandaag én in de toekomst.

De gekozen kleuren versterken deze boodschap en vertegenwoordigen balans, kracht en vitaliteit.

Mijn missie blijft onveranderd: mannen en vrouwen helpen om duurzame energie te ervaren door beweging en bewuste voedingskeuzes te integreren in hun drukke leven.
Zonder extreme diëten. Zonder uren in de sportschool. Maar mét blijvend resultaat.

Wat vind jij van het nieuwe logo?

Vandaag mijn eerste keer de 1/4 marathon van Rotterdam gelopen!Een paar jaar geleden was de struggle nog om een constant...
13/04/2025

Vandaag mijn eerste keer de 1/4 marathon van Rotterdam gelopen!

Een paar jaar geleden was de struggle nog om een constante 5km te lopen, 2 jaar geleden begonnen met 10km lopen, met vorig jaar een mooie tijd bij de Singelloop en vandaag eens kijken hoe de 1/4 van Rotterdam zou zijn!

Een heel mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!💪

Wel natuurlijk de standaard beginnersfouten gemaakt als te laat van huis vertrekken, vervolgens geen rekening houden met de verschillende locaties qua afhalen startnummer, tassenafgifte en startlocatie.

Had na het afgeven van mijn tas nog welgeteld 10 minuten om 1,5 km verderop naar de startlocatie te gaan. Oftewel mijn warming up was direct een sprintje💨 en lekker achterin het startvak beginnen😅

Maar uiteindelijk lekker m’n eigen race en tempo gelopen en tevreden met mijn tijd!

Op naar de volgende challenges van dit jaar!

1) een solo hyrox in september of november
2) de 7 heuvel loop in Nijmegen

Druk, druk, druk… en tóch gezond eten? Geen zorgen, deze kip-mango salade is de perfecte lunch voor de drukke man of vro...
12/03/2025

Druk, druk, druk… en tóch gezond eten? Geen zorgen, deze kip-mango salade is de perfecte lunch voor de drukke man of vrouw die voedzaam én lekker wil eten! 💪

✅ Boordevol eiwitten voor spierherstel & verzadiging
✅ Frisse, zoete twist door de mango
✅ Binnen 5 minuten klaar – ideaal voor een volle agenda!

🔹 Wat heb je nodig?
✔️ 200g gegrilde kipfilet 🐔
✔️ ½ rijpe mango 🥭 (in blokjes)
✔️ Handje veldsla 🥬
✔️ ½ avocado 🥑 (in plakjes)
✔️ 1 el gehakte walnoten 🌰
✔️ 1 tl olijfolie + scheutje limoensap 🍋
✔️ Peper & zout naar smaak

Zo maak je het:
🔸 Gooi alles samen in een kom, hussel goed door, en klaar! Simpel, voedzaam en perfect voor een drukke dag. 🔥

Wil jij meer van dit soort eiwitrijke, snelle maaltijden? 📲 Meld je aan voor mijn voedingsbegeleiding via de Vytal app! Stuur me een bericht of check mijn website voor meer info.

Een vraag die ik vaak krijg.. Jermaine wat is nou beter? 3 keer eten of juist 6 keer eten?🤔 Een vraag die ik met zoveel ...
05/03/2025

Een vraag die ik vaak krijg.. Jermaine wat is nou beter? 3 keer eten of juist 6 keer eten?🤔 Een vraag die ik met zoveel verschillende informatie op internet heel goed begrijp!

Tegenwoordig hoor je namelijk steeds vaker dat minder eetmomenten beter zou zijn. Intermittent fasting, OMAD (One Meal A Day) en andere vormen van vasten worden gepromoot als dé manier om vet te verliezen en gezonder te leven. Maar is dat écht zo? 🤨

💡 De waarheid? Het hangt af van wat bij JOU past!

🔹 Minder eetmomenten (bijv. intermittent fasting)
✅ Kan helpen bij gewichtsverlies door een lagere calorie-inname
✅ Kan handig zijn als je moeite hebt met stoppen na kleine porties
✅ Kan gezondheidsvoordelen opleveren
❌ Niet voor iedereen geschikt – sommige mensen ervaren energieverlies of eetbuien

🔹 Meer eetmomenten (bijv. 4-6 keer per dag)
✅ Kan helpen bij stabiele energie en bloedsuikerspiegel
✅ Handig als je moeite hebt met grote maaltijden
✅ Bestaat vaak ook uit handzame tussendoortjes
❌ Kan leiden tot overeating als je niet goed plant

🔹 Wat is het beste?
➡️ Wat je op de lange termijn volhoudt én wat past bij jouw levensstijl en doelen! 💪🏼

Zelf hanteer ik 4 – 6 eetmomenten op een dag. Dit omdat dit het makkelijkst past bij mijn leven waar mijn dagen over het algemeen vroeg beginnen (rond 6 uur i.v.m. jonge kinderen) en laat eindigen i.v.m. werken tot 22:00 en vaak pas slapen tussen 23:00 en 23:30 uur.

Maar misschien is jouw structuur wel heel anders en kun jij makkelijk pas eten om 12:00 en je laatste maaltijd eten om 20:00? 🤔

Heb je hulp nodig om uit te zoeken wat bij jou past? Stuur me een bericht en wellicht kan ik jou helpen met een aantal voedingsconsults.

Drukke dag? Geen probleem! Deze explosieve HIIT-workout past perfect in een druk schema. In 16 minuten werk je aan je kr...
04/03/2025

Drukke dag? Geen probleem! Deze explosieve HIIT-workout past perfect in een druk schema. In 16 minuten werk je aan je kracht, uithoudingsvermogen en explosiviteit!

🔄 4 rondes van:
✅ 30 sec Burpees 🏋️‍♂️
👉 Begin staand, zak in een squat, plaats je handen op de grond en spring naar een plankpositie. Doe een push-up, spring terug naar je handen en eindig met een sprong omhoog.

✅ 30 sec Jump Squats 🔥
👉 Sta met je voeten op schouderbreedte, zak in een diepe squat en explodeer omhoog in een sprong. Land zachtjes en herhaal.

✅ 30 sec Jumping Lunges ⚡
👉 Start in een uitvalspas, spring omhoog en wissel van been in de lucht. Land gecontroleerd en herhaal.

✅ 30 sec Mountain Climbers 🏃‍♂️
👉 Begin in een plankpositie en breng je knieën afwisselend naar je borst in een snel tempo.

🚀 Rust: 30-60 sec na elke ronde. Durf jij de uitdaging aan?

💬 Tag een workout buddy en laat me weten hoe je het vond! ⬇️🔥

Zelf kom ik van boven de rivieren en heb ik nog nooit in mijn leven carnaval gevierd. Maar nu ik inmiddels 10 jaar woon ...
28/02/2025

Zelf kom ik van boven de rivieren en heb ik nog nooit in mijn leven carnaval gevierd. Maar nu ik inmiddels 10 jaar woon in het mooie Brabant, heb ik inmiddels wel door hoe erg Carnaval leeft in deze regio. Wat ik de afgelopen jaren echter ook steeds vaker hoor is dat men alle remmen loslaat en zich volledig laat gaan, om vervolgens na carnaval vol schaamte plaats te nemen op de weegschaal.

Carnaval draait om gezelligheid, genieten en lekker losgaan. Ja, daar horen biertjes en snacks zeker bij — en dat is helemaal oké! 😎 Maar hoe voorkom je dat je na de feestdagen sip naar die weegschaal kijkt?

➡️ Tips om te genieten én in balans te blijven:
🍻 Drink slim: Wissel biertjes of mixdrankjes af met water of fris zonder calorieën. Zo blijf je gehydrateerd én bespaar je onnodige calorieën.
🌮 Snack bewust: Eet iets voedzaams voordat je gaat feesten. Dan ben je minder geneigd om de hele snackmuur leeg te trekken.
🕺 Blijf bewegen: Carnaval is cardio op z’n best! Lekker dansen en polonaise lopen telt ook als workout 😉.
➡️ Een paar kilo erbij? Geen stress:
Veel gewicht na een paar dagen feesten is vooral vocht en gaat er met een paar dagen normale routine vanzelf weer af.

✨ Plezier boven alles: Laat de weegschaal niet je plezier bederven. Carnaval is een feestje — geniet ervan!

Ben jij team “sip” na carnaval? Of kom jij carnaval altijd door zonder “schade”? Wat is jouw ultieme carnavalstip? Deel ‘m hieronder! 👇

Adres

Hoevestein 19
Oosterhout
4903SE

Openingstijden

Maandag 09:30 - 20:30
Dinsdag 09:30 - 20:30
Woensdag 09:30 - 20:30
Donderdag 09:30 - 18:00

Telefoon

+31641061535

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Well & Fit nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Well & Fit:

Delen