MHCO Dames 1

MHCO Dames 1 Dames 1 van Mixed Hockeyclub Oosterbeek wil heel Oosterbeek en omstreken graag op de hoogte houden van alle gebeurtenissen in en rondom het team!

🧡🧡🧡Hoi lieve volgers!Helaas ligt het hockeyseizoen weer even stil vanwege de nieuwe maatregelen, dus leek het ons nu een...
16/10/2020

🧡🧡🧡
Hoi lieve volgers!

Helaas ligt het hockeyseizoen weer even stil vanwege de nieuwe maatregelen, dus leek het ons nu een mooi moment eindelijk de gemaakte speler foto's te delen! Alsnog even een voorstelrondje dus, want we gaan er vanuit dat we gewoon over een tijdje weer lekker op het veld staan.

We houden jullie op de hoogte!

Liefs, dames 1
🧡🧡🧡

🧡🧡🧡HCOB D1 - Oosterbeek D1Vandaag stond een competitiewedstrijd tegen HCOB op het programma. We speelden uit, dus we zij...
11/10/2020

🧡🧡🧡
HCOB D1 - Oosterbeek D1

Vandaag stond een competitiewedstrijd tegen HCOB op het programma. We speelden uit, dus we zijn uiteraard met mondkapjes op richting Overbetuwe afgereisd. Na een goede voorbespreking begonnen we de wedstrijd. Na enkele minuten was voor onszelf al duidelijk dat wij de dominante ploeg waren.
Er was veel ruimte op het veld en zo kon voornamelijk Lisa vanuit achter een paar harde en strakke ballen naar voren flatsen. Zo kreeg Dayna de bal en maakte na 5 minuten met een mooie hoge push in het net de 0-1. In de laatste minuut van het eerste kwart tikte Celina de bal nog mooi in het goal. 0-2.

In het tweede kwart hebben we onwijs veel strafcorners gecreëerd en gelukkig ook 2 doelpunten uit gescoord. Beide keren stond Ashley op de goede plek. 0-3 en 0-4 zijn binnen! Weer via een mooie lange bal van achter richting voren, kon Dayna recht op goal aflopen. Ze liep om de keeper heen en vanaf de achterlijn scoorde ons 5e doelpunt.
Na de rust begonnen we met veel chaos en hadden we veel onrust in het spel. Desondanks kon Anne alsnog een puntje meepakken. Anne in duel met de keeper en ondertussen rolde de bal langzaam het doel in!

In het vierde kwart hadden we enigzins onze rust weer gevonden, al was het nog verre van ons spel die we in de eerste twee kwarten speelden. Met een mooie actie van Celina om de keeper heen en een hard slag op doel werd de eindstand van onze wedstrijd bereikt. 0-7 voor ons. Dus dat betekent 3 punten mee naar Oosterbeek!

De woman of the match was deze week Lilian!
Volgende week hebben we geen wedstrijd, maar we blijven hard trainen voor onze eerstvolgende wedstrijd. Die is namelijk tegen Eemvallei, een geduchte tegenstander!

Hou onze socials in de g*ten voor het voorstelrondje van ons team met portretfoto’s, die worden aankomende week gepost!

Liefs,
Dames 1
🧡🧡🧡

🧡🧡🧡OOSTERBEEK D1 - DOETINCHEM D1Vandaag hebben we tegen Doetinchem thuis gespeeld. Nadat we teamfoto’s hadden gemaakt (d...
04/10/2020

🧡🧡🧡
OOSTERBEEK D1 - DOETINCHEM D1

Vandaag hebben we tegen Doetinchem thuis gespeeld. Nadat we teamfoto’s hadden gemaakt (die volgen snel😏) en bespreking gingen we met volle moed het veld op. Het was een wedstrijd van redelijk wat chaos, maar wel winst! Al na 2 minuten wist Celina te scoren en bleven we fel aanvallen. Helaas kregen we 2 minuten hierna een strafbal tegen.. Die ging erin: 1-1.

Na het eerste kwart wist Celina nogmaals te scoren net als Anne met een mooie klap vanaf kopcirkel! Voor rust stond het 3-2. Geen fijne zekere uitslag, daar moesten we even werk van maken. In de tweede helft konden we kansen beter afmaken en benutten, we kregen enorm veel strafcorners waaruit Nynke en Roos W scoorden. Roos W en Anne scoorden nog een keer met als resultaat een eindstand van 7-3 winst! Die tegengoals gaan we de volgende keer voorkomen, vandaag konden we een aantal scoop ballen niet lekker oppakken waardoor Doetinchem snel kon scoren.

Vandaag was de woman of the match Eefke Westerink! 🔥

UP NEXT: Overbetuwe D1 uit! We staan nog steeds op een mooie derde plek en zijn van plan te blijven winnen. In onze volgende post delen we de team en individuele foto’s en stellen we iedereen van D1 even aan jullie voor!

Liefs, Dames 1
🧡🧡🧡

🧡🧡🧡SILVERCUP WIN! Hoooi allemaal!Gisteravond hebben wij de thuiswedstrijd tegen Zutphen D1 gespeeld (derde klasse) en do...
03/10/2020

🧡🧡🧡
SILVERCUP WIN!

Hoooi allemaal!
Gisteravond hebben wij de thuiswedstrijd tegen Zutphen D1 gespeeld (derde klasse) en door winst (5-1!) zijn we door naar de derde ronde!
Goalmakers zijn Dayna, Saar, Roos W 2x en Anne.

Helaas kunnen we door de nieuwe maatregelen jullie niet uitnodigen voor aanmoediging langs de lijn, dus houden we jullie via onze insta en deze fb pagina goed op de hoogte.
Morgen spelen we dus thuis tegen Doetinchem D1 en gaan we weer lekker door met de 3 punten pakken!

Liefs Dames 1
🧡🧡🧡

🧡🧡🧡LELYSTAD D1 - OOSTERBEEK D1Vandaag stond een dik uur rijden naar Lelystad op de planning, om daar weer punten te hale...
27/09/2020

🧡🧡🧡
LELYSTAD D1 - OOSTERBEEK D1

Vandaag stond een dik uur rijden naar Lelystad op de planning, om daar weer punten te halen!

Nadat we de vermoeide benen van de lange auto rit opgewarmd hadden begonnen we aan de wedstrijd met natuurlijk het doel: weer winnen! We begonnen fel en wisten net voor het tweede kwart de 0-1 te maken; Roos Wasser schoot vanaf kop een strafcorner goal in het hoekie!

In het tweede kwart helaas wat goals die afgefloten werden wegens een erg late voordeel toepassing. Maaar ook in dit kwart wist Roos W precies een zelfde strafcorner goal te maken, 0-2! 5 Minuten later viel er een g*t waardoor de tegenpartij 1-2 kon maken.

We hebben ons echt door de wedstrijd heen moeten slepen, het werd een erg fysiek gevecht en lieten ons iets teveel afleiden door beslissingen van de scheidsrechter. Gelukkig wist Dayna in de 43e minuut de 1-3 te maken. Vlak daarna scoorde Benthe de 1-4! We zakten wel een beetje in, met maar 1 wissel op de bank was het nog even strijden geblazen. Lelystad kwam nog terug met een tegengoal en werd de eindstad 2-4 winst voor ons!

Sinds vorige week stemmen we wie er woman of the match wordt. Vandaag was dat onze goeie keep Evelien! Vorige week was Marlou gekozen in de thuiswedstrijd tegen Avanti.

As vrijdagavond spelen we weer voor de silvercup thuis en zondag weer thuis voor de competitie tegen Doetinchem D1 om 12:45. Zin om ons aan te moedigen? Denk aan de corona regels en het registreren op de club!

Liefs, Dames 1
🧡🧡🧡

🧡🧡🧡OOSTERBEEK D1 - AVANTI D1Afgelopen zondag speelden wij een thuiswedstrijd tegen Avanti D1. Het is ons wederom gelukt ...
22/09/2020

🧡🧡🧡
OOSTERBEEK D1 - AVANTI D1

Afgelopen zondag speelden wij een thuiswedstrijd tegen Avanti D1. Het is ons wederom gelukt de 3 punten te pakken! Het ging niet helemaal volgens doelstelling in hoe wij de wedstrijd volgens eigen spel wilden spelen, maar het is uiteindelijk gelukt met een 4-2 winst van het veld te stappen. Goals in volgorde van begin tot eind: Celina, Dayna, Roos Wasser en Rosemarie (uit een strafbal!).

We hadden enorm veel kansen en lieten daarin mooie combinaties zien. Ons streven voor de komende wedstrijden is om deze kansen natuurlijk nog meer te benutten en scherper te zijn.

Helaas lieten we in de tweede helft een paar keer een g*t vallen voor Avanti die toen 2x ons doel wist te bereiken met twee tegengoals als gevolg. We willen graag invalsters Rosemarie, Eefje, Kiki en Jet (keep) bedanken voor het invallen! Jullie hebben top gespeeld.

Aankomende zondag reizen we helemaal af naar... Lelystad!
Wij staan momenteel op een tweede plek met Eemvallei boven ons en hebben 9 punten uit de eerste 3 wedstrijden gehaald. Hier gaan we in Lelystad weer mee door!

Liefs, Dames 1
🧡🧡🧡

13/09/2020

🧡🧡🧡
LOCHEM D1 - OOSTERBEEK D1

Vandaag stond een uitwedstrijd op de planning tegen Lochem. Weer met volle energie probeerden we de wedstrijd te beginnen, maar we kwamen niet helemaal in de wedstrijd. We moesten even wennen aan het zandveld, maakten onnodige foutjes en moesten flink gas geven. De goals vielen gelukkig wel al snel, in de eerste 5 minuten was het 3-0 en uiteindelijk sloten we de wedstrijd af met 7-1 winst. Daar zijn we ondanks dat dit een mindere wedstrijd van ons was, erg blij mee natuurlijk!

Volgende week staat er weer een thuiswedstrijd op de planning tegen Avanti D1 om 12:45. We gaan weer lekker de 3 punten thuis houden! Heb je zin om ons aan te moedigen? Denk dan even aan de 1,5m afstand op de club en vergeet je niet aan te melden.

Liefs, Dames 1
🧡🧡🧡

06.09.2020
11/09/2020

06.09.2020

06/09/2020

🧡🧡🧡
OOSTERBEEK D1 - DORSTETI D1

Vandaag mochten we eindelijk weer strijden voor de 3 punten op ons eigen veld! En die hebben we gepakt, met wel 9-0 winst 🔥

Het eerste kwart kwamen we wat lastig in de wedstrijd, alles wat in de oefenpotjes zo goed ging waren we even kwijt. Gelukkig wist Dayna de 1-0 te maken net voor de kwart-pauze.

In het tweede kwart wisten we ons al meer te herpakken en waren de wedstrijd zenuwen weg. Celina scoorde de 2-0 net voor rust. Veel kansen, maar meer doelpunten bleven nog uit.

Na de rust konden we onze aanval weer goed en beheerst opbouwen en wisten ons middenveld goed te bereiken. Celina maakte in de 42e minuut de 3-0, en Roos Wasser uit een mooie strafcorner de 4-0 kort daarna.

In het laatste kwart wisten we nog 5 doelpunten te maken! Anne (2x) Roos W (strafcorner), Marlou en Dayna wisten het doel nog te vinden. Kortom een goeie start van het seizoen en kijken uit naar de volgende wedstrijd!

Wij doen weer mee met de Silvercup en spelen as vrijdag om 20:30 tegen Eemvallei D1 een wedstrijd (thuis). Op zondag voor de gewone competitie spelen we uit tegen Lochem D1.

Tot dan!
Liefs Dames 1
🧡🧡🧡

Adres

Sportlaan 1
Oosterbeek
6861 AG

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer MHCO Dames 1 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen