11/10/2020
🧡🧡🧡
HCOB D1 - Oosterbeek D1
Vandaag stond een competitiewedstrijd tegen HCOB op het programma. We speelden uit, dus we zijn uiteraard met mondkapjes op richting Overbetuwe afgereisd. Na een goede voorbespreking begonnen we de wedstrijd. Na enkele minuten was voor onszelf al duidelijk dat wij de dominante ploeg waren.
Er was veel ruimte op het veld en zo kon voornamelijk Lisa vanuit achter een paar harde en strakke ballen naar voren flatsen. Zo kreeg Dayna de bal en maakte na 5 minuten met een mooie hoge push in het net de 0-1. In de laatste minuut van het eerste kwart tikte Celina de bal nog mooi in het goal. 0-2.
In het tweede kwart hebben we onwijs veel strafcorners gecreëerd en gelukkig ook 2 doelpunten uit gescoord. Beide keren stond Ashley op de goede plek. 0-3 en 0-4 zijn binnen! Weer via een mooie lange bal van achter richting voren, kon Dayna recht op goal aflopen. Ze liep om de keeper heen en vanaf de achterlijn scoorde ons 5e doelpunt.
Na de rust begonnen we met veel chaos en hadden we veel onrust in het spel. Desondanks kon Anne alsnog een puntje meepakken. Anne in duel met de keeper en ondertussen rolde de bal langzaam het doel in!
In het vierde kwart hadden we enigzins onze rust weer gevonden, al was het nog verre van ons spel die we in de eerste twee kwarten speelden. Met een mooie actie van Celina om de keeper heen en een hard slag op doel werd de eindstand van onze wedstrijd bereikt. 0-7 voor ons. Dus dat betekent 3 punten mee naar Oosterbeek!
De woman of the match was deze week Lilian!
Volgende week hebben we geen wedstrijd, maar we blijven hard trainen voor onze eerstvolgende wedstrijd. Die is namelijk tegen Eemvallei, een geduchte tegenstander!
Hou onze socials in de g*ten voor het voorstelrondje van ons team met portretfoto’s, die worden aankomende week gepost!
Liefs,
Dames 1
🧡🧡🧡