SNO beweegt

SNO beweegt SNO beweegt! wil zoveel mogelijk mensen en kinderen in beweging brengen en houden door het ontwikkel

Wauw 🤩 Lise is Noord Nederlands kampioen 🥳. En Manon is 8e geworden, allebei super goed gedaan en ook de andere meiden v...
01/06/2026

Wauw 🤩 Lise is Noord Nederlands kampioen 🥳. En Manon is 8e geworden, allebei super goed gedaan en ook de andere meiden van GSV let’s move gefeliciteerd met jullie prestaties

Na de wandel4daagse moeten Manon en Lise vanmiddag de knop omzetten en mogen ze in de finale laten zien wat ze hebben ge...
30/05/2026

Na de wandel4daagse moeten Manon en Lise vanmiddag de knop omzetten en mogen ze in de finale laten zien wat ze hebben geleerd 🤸🏼
Heel veel plezier meiden en vooral genieten

🤸‍♀️🇳🇱🤸🏻‍♂️YES daar gaan we weer🤸🏻‍♂️🇳🇱🤸🏻‍♀️
@ FINALE NNK van Turn on Tour
Na de succesvolle plaatsingswedstrijden
nu op naar de finale in Emmeloord met de selectie/turn+ turnsters van
GSV Let's Move ism SNO beweegt

Dyanne, Leanna, Manon, Lise, Milou, Rebecca, Benthe E, Lieke N en ook onze trainsters...
SUCCES & veel TURNPLEZIER
op deze finale-dag! 🙂🙃 👊🏻 Zet 'm op!! 🤸‍♀️

De laatste wedstrijd van dit seizoen en er mogen 8 turnsters van ons in de A-lijn op deze finale NNK A-lijn staan!!
🇳🇱 Hoe fantastisch is dat.👍😊🤩
Meiden ga vooral genieten en trots zijn op wat jullie hebben bereikt !!🙃🤸‍♀️👍🏻🙂

ism
+

En dat was 'm dan, de Wandel4Daagse 2026 zit erop!Wat hebben we een fantastische week gehad! We troffen het enorm met he...
29/05/2026

En dat was 'm dan, de Wandel4Daagse 2026 zit erop!

Wat hebben we een fantastische week gehad! We troffen het enorm met het weer en ook vandaag bleef het in NOF gelukkig droog. De sfeer zat er geweldig in; overal zagen we enthousiaste wandelaars en blije gezichten.

Een extra leuke verrassing was Groby, die iedereen kwam aanmoedigen en uitzwaaien. Hebben jullie trouwens de nieuwe wegwijsbordjes al gespot? Deze zijn gemaakt door 'Signspecials', bedankt daarvoor!

Vandaag liepen we veel door Oldekerk en daardoor hoorden we in de verte al de vrolijke ritmes van de 'Boom Boom Boys'. Wat een feestelijke ontvangst maakten zij er weer van! En alsof dat nog niet genoeg was, stond 'byChris' klaar om alle wandelaars letterlijk in de bloemetjes te zetten. Wat een mooie afsluiting!

Iedereen kwam met een glimlach over de finish. Dáár doen we het voor! Wat mogen we trots zijn op alle deelnemers.

Een groot woord van dank aan al onze vrijwilligers. Jullie inzet, harde werk en enthousiasme maakt deze week mogelijk. Zonder jullie geen Wandel4Daagse!

Ook onze sponsoren willen we hartelijk bedanken. Dankzij jullie steun kunnen we de kosten laag houden en het plezier voor alle wandelaars groot maken.

Bedankt aan:
⭐ St. Dorpsbelangen NOF
⭐ Zakenkring NOF
⭐ De Smidse
⭐ PLUS Bellinga
⭐ Bakkerij Hamersma
⭐ HIP & Happening
⭐ Veldzicht Zuivel
⭐ Sportcentrum Eekeburen
⭐ byChris
⭐ Signspecials

Bedankt aan iedereen die heeft meegelopen, geholpen, aangemoedigd of op een andere manier heeft bijgedragen aan deze geweldige week.

We hopen jullie volgend jaar weer aan de start te zien! Tot dan!

Het weer is momenteel wat wisselvallig. Wij volgen daarom de weersontwikkelingen in onze regio nauwlettend. Er bevindt z...
29/05/2026

Het weer is momenteel wat wisselvallig. Wij volgen daarom de weersontwikkelingen in onze regio nauwlettend. Er bevindt zich onweer in de omgeving, maar niet boven het wandelgebied van de wandelvierdaagse NOF.

De veiligheid van onze deelnemers en vrijwilligers staat voor ons altijd voorop. Wij houden de actuele weersinformatie en eventuele waarschuwingen nauwlettend in de gaten.

Wanneer er sprake is van een officiële weerswaarschuwing (code geel of hoger) die gevolgen kan hebben voor het evenement, zal het bestuur een zorgvuldige afweging maken en hierover communiceren.

Wij wensen alle deelnemers een veilige en plezierige wandelavond.

Wat een heerlijke zonnige wandelavond tijdens dag 3 van de Wandel4Daagse!We mochten opnieuw genieten van het prachtige b...
28/05/2026

Wat een heerlijke zonnige wandelavond tijdens dag 3 van de Wandel4Daagse!
We mochten opnieuw genieten van het prachtige boerenland en beseffen maar weer: wat wonen we toch mooi in NOF.

Na een hobbelig parcours door de landerijen wist Hip & Happening bij iedereen een glimlach op het gezicht te toveren. Er werden maar liefst 284 bekertjes yoghurt van Veldzicht Zuivel met overheerlijke toppings uitgedeeld. René en Jonna hadden het er maar druk mee. Ontzettend bedankt voor deze smakelijke verrassing!

Daarna ging de route verder richting De Smidse en mochten de wandelaars van de 7,5 km nog een extra rondje door Oldekerk maken om uiteindelijk bij de finish aan te komen.

En morgen staat er vanaf 17.45 uur een kleine verrassing klaar voor de kinderen ⚽️💚🐻‍❄️
Op naar een mooie en gezellige laatste wandelavond!

⚠️ Een belangrijke oproep namens het bestuurIeder jaar doen wij ons best om leuke, nieuwe én vooral veilige routes uit t...
27/05/2026

⚠️ Een belangrijke oproep namens het bestuur
Ieder jaar doen wij ons best om leuke, nieuwe én vooral veilige routes uit te zetten. Veel routes lopen deels over stukken erf en land van boeren uit NOF, zodat we gevaarlijke en drukke wegen kunnen vermijden voor de 5 km en 7,5 km. Daar zijn we ontzettend dankbaar voor.

Helaas zagen we vandaag dat er op hooibalen werd geklommen, door weilanden werd gelopen in plaats van over het pad, ducttape van bordjes werd gehaald en zelfs een routebordje in de sloot werd gegooid.

We willen ouders en begeleiders daarom vragen om dit ook met de kinderen te bespreken. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat de Wandel4Daagse veilig, leuk en mogelijk blijft, ook voor de komende jaren.

Dag 2 van de Wandel4Daagse zit erop!Vandaag werd er een splinternieuwe route gewandeld en konden de wandelaars een verra...
27/05/2026

Dag 2 van de Wandel4Daagse zit erop!

Vandaag werd er een splinternieuwe route gewandeld en konden de wandelaars een verrassend mooi stukje van Niekerk ontdekken waar je normaal niet zo snel komt. Ook liepen we weer een keer door de Havenstraat, waar iedereen werd verrast met een heerlijke krentenbol, aangeboden door Bakkerij Hamersma.

Dankzij de inzet van alle verkeersregelaars kon iedereen weer veilig de drukke wegen oversteken. Top gedaan!

Nu is het tijd om lekker uit te rusten, zodat we morgen weer fris en fit aan dag 3 kunnen beginnen.

We zijn weer van start! Ruim 200 enthousiaste wandelaars begonnen vandaag aan 4 dagen wandelen: 5 km of 7,5 km vol gezel...
26/05/2026

We zijn weer van start!
Ruim 200 enthousiaste wandelaars begonnen vandaag aan 4 dagen wandelen: 5 km of 7,5 km vol gezelligheid, beweging en mooie routes.

Met het zonnetje hoog aan de hemel was het warm, maar gelukkig was iedereen goed voorbereid. De 7,5 km-groep stapte stevig door over het weilandpad in Sebaldeburen, mét een vrolijke begroeting van de ezel, die zich duidelijk liet horen.

Onderweg werden alle wandelaars extra verwend door Plus Bellinga met een flesje water en een appeltje voor de dorst.

Wat een mooie eerste dag! Op naar dag 2, hopelijk zien we iedereen morgen weer vol energie aan de start!

Het is natuurlijk heerlijk weer! 🌞Maar het brengt ook risico’s met zich mee. Samen kunnen we er een mooie en verantwoord...
26/05/2026

Het is natuurlijk heerlijk weer! 🌞
Maar het brengt ook risico’s met zich mee. Samen kunnen we er een mooie en verantwoorde wandelavond van maken. Deel dit bericht en pas goed op elkaar vanavond! We hopen jullie vanavond te zien tijdens de eerste etappe van de wandel4daagse NOF!

Zijn jullie er klaar voor??? Over een paar dagen is het zover. Van dinsdag 26 mei t/m vrijdag 29 mei kan je weer mee wan...
22/05/2026

Zijn jullie er klaar voor??? Over een paar dagen is het zover. Van dinsdag 26 mei t/m vrijdag 29 mei kan je weer mee wandelen met de wandel4daagse in ons mooie NOF.

Adres

Oldekerk

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer SNO beweegt nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen