14/06/2026
Wat hebben de Bevers weer genoten van een geweldig overnachting!
Dit weekend stapten we met z’n allen in de trein richting Eindhoven, waar we ons heerlijk hebben uitgeleefd in een grote speeltuin. Na al dat spelen was het tijd om de energievoorraad weer aan te vullen bij de McDonald’s 🍟🍔.
Terug op de blokhut stonden er ’s avonds nog allerlei leuke spelletjes op het programma. De dag werd gezellig afgesloten rond het kampvuur, waar we samen konden genieten van de fijne sfeer. 🔥
De volgende ochtend begonnen we rustig met een film, terwijl de leiding alvast het brood smeerde voor het ontbijt. Daarna was er nog tijd om lekker te spelen voordat het weekend alweer ten einde kwam en iedereen moe maar voldaan naar huis ging.✨😴