22/03/2026
Vandaag de laatste puntencompetitie van dit seizoen. En wat is er vandaag geknald zeg!!! Voor veel
Judoka’s viel vandaag het kwartje. Er werd tactisch veel beter gejudood dan vorige wedstrijden. Pim heeft vandaag zijn bronze medaille behaald. Maar dat is niet alles. Met SVO zijn wij dit seizoen kampioen geworden, we hebben als club de meeste punten binnen weten te halen 😃 super trots op jullie! Ik hoop dat we aankomend jaar met nog een grotere groep kunnen vechten voor de nieuwe seizoenstitel!