SVVN 019-1

SVVN 019-1 Eerste competitiewedstrijd helaas met 0-4 verloren. Misschien ietwat geflatteerd, de eerste 10 minuten 2 maal de lat geraakt. As zaterdag op naar Deto!

Een krankzinnige middag in Deventer!Afgelopen zaterdag (27-10) speelden wij een uitwedstrijd tegen SV Helios O19-1.Wij h...
28/10/2018

Een krankzinnige middag in Deventer!

Afgelopen zaterdag (27-10) speelden wij een uitwedstrijd tegen SV Helios O19-1.
Wij hadden de laatste 3 officiële wedstrijden verloren terwijl Helios 6 punten verzamelde de afgelopen 3 wedstrijden .
Natuurlijk verdienden wij meer tegen SV Colmschate O19-1 thuis, maar in de 93e minuut viel toch de 1-2 voor de mannen van Colmschate.

Vorige week (20-10) speelde wij uit tegen SV Enter O19-1 dat uitkomt in de hoofdklasse.
De eerste helft waren wij duidelijke de betere ploeg maar verloren we uiteindelijk met maarliefst 7-0!
Dit terwijl we met een 1-0 achterstand gingen rusten.

Je zou dus verwachten dat wij de wedstrijd tegen Helios sterk zouden beginnen.
Dit hadden we ook duidelijk met elkaar afgesproken in de kleedkamer voor de wedstrijd.

We begonnen met de volgende opstelling :
1. Luuk
2. Karlo
3. Merlijn
4. Beer
5. Jeroen
6. Rowan
7. Dolf
8. Stef
9. Jesse
10. Nick
11. Portinho

Wissels:
12. Thijs
14. Koen
15. Sven

Nadat de scheidsrechter floot voor het begin van de wedstrijd, mochten wij aftrappen.
Wij wisten dat Helios zoals de meeste ploegen bij ons in de competitie in een 1-4-4-2 formatie speelde.
Na 2 minuten liet Nick zich veel te makkelijk van de bal lopen op het middenveld, waaruit Helios direct 1-0 maakte.
2 minuten later gebeurde exact hetzelfde alleen was het toen Portinho die de bal verloor.
Juist 2-0 voor Helios na 4 minuten spelen.
We kwamen wel iets beter in de wedstrijd, niet dat we grote kansen creëerden maar we gaven ook niets weg.
Na 27 minuten ging de toch ongelukkig spelende Portinho het veld uit en kwam Sven voor hem in de plaats, Sven kwam op 10 te spelen en Nick ging naar de linksbuiten positie.

We probeerden met Sven iets meer druk voorin te krijgen en met zijn individuele kwaliteiten tot kansen te komen.
Dit gebeurde ook, maar het ontbrak ons aan een beetje geluk.
Na een goede aanval van ons in de 31e minuut was het vanuit een omschakel moment weer Helios dat ons pijn deed, hun nummer 10 schoot een bal geweldig in de kruising.

Ruststand 3-0 achter..

In de rust aangegeven dat er echt wel wat te halen valt, maar dat we geen druk op de helft van de tegenstander hadden.
Dit probeerde we wel te creëren door Jesse eraf te halen en Thijs in de punt te zetten.
Beer moest er geblesseerd af en Koen kwam voor hem in de plaats, Merlijn ging door het middenveld in en Koen kwam er als vrije man achter .

We begonnen wat onrustig aan de 2e helft, maar het was wel heel duidelijk dat het duidelijk was dat wij wouden scoren.
We werden tweemaal gevaarlijk via Thijs (tweemaal een kopbal net over en langs het doel)

Na 61 minuten was het dan eindelijk raak, na een goede solo van Rowan over rechts, kwam Sven goed op elf meter van de goal en schoot koelbloedig binnen.

Vanaf dit moment kon je zien dat iedereen er in geloofde, achterin stond het als een huis, dit was mede te danken aan de uitstekend invallende Koen, en de man of the match Merlijn Beene.
Daarnaast hadden Karlo en Jeroen hun 2 spitsten volledig in de zak.

Na 65 minuten maakte Dolf uit de kluts met zijn linkerbeen de 3-2 na een goede solo van de ook ijzersterke spelende Sven.
Helios wist niet wat ze overkwam, en ja hij hing in de lucht.
Na een goede aanval over links was het Nick die na een lange sprint 1 op 1 met de keeper niet faalde en in de lange hoek de 3-3 binnen schoot, dit na een splijtende pass van Stef die zichzelf drie slagen in de rondte werkte.

Na deze 3-3 bleven we maar gaan en gaan, bij Helios was de pijp leeg.
Na 81 minuten was het Thijs die de bal veroverde op de helft van Helios, hij kwam samen met Nick op de keeper af en gunde Nick de goal.
3-4!!!

3-4 was blijkbaar niet genoeg want uiteindelijk werd het nog 3-5 via Nick en uiteindelijk 3-6 via een weergaloze solo van Sven.

Ik kan niet meer zeggen dat ik trots ben op een team die het zo op kan brengen om na zo onthutsend zwakke eerste helft, zo weergaloze 2e helft te spelen.

Natuurljk mag je nooit meer zo 1e helft spelen als wij gisteren op de mat legde !

As zaterdag wacht hekkensluiter Rohda O19-2.

Fijn weekend!

Svvn O19-1 toont veerkracht !Na een onrustige trainingsweek, dinsdag met 7 man getraind en donderdag zelfs niet getraind...
29/09/2018

Svvn O19-1 toont veerkracht !

Na een onrustige trainingsweek, dinsdag met 7 man getraind en donderdag zelfs niet getraind ( dit door 2 blessures en 6 die op werkweek in het buitenland zaten) begon voor ons vandaag de competitie thuis tegen SJO Dalfsen O19-1.
De gasten uit Dalfsen hadden de eerste wedstrijd met 3-1 gewonnen van ROHDA Raalte.

We begonnen met de volgende opstelling;

1. Luuk
2. Merlijn
3. Corne (c)
4. Sven
5. Portinho
6. Beer
7. Jeroen
8. Thijs
9. Jesse
10. Rowan
11. Nick

Wissels:
12. Dolf
14. Stef
16. Tijn

De wedstrijd begon heel stroef, we waren overal te laat en de linies lagen te ver uit elkaar.
Dit resulteerde erin dat Dalfsen binnen 20 minuten met 0-1 voor kwam.
Daarna kreeg Dalfsen nog een aantal kansen, dit werd voorkomen door een goed keepende Luuk en een goed spelende Corné.
Portinho werd na 20 minuten gewisseld, en stef kwam op ‘8’ te spelen, thijs ging van 8 naar 2.

Na deze wissel kregen we meer grip.
Nu wil ik graag de nadruk leggen op een jongen die op papier eerste jaar B speler is en pas 15 jaar oud is, genaamd Rowan Wijnen.. met zijn energie en power zorgde hij persoonlijk voor 2 goede goals.
De eerste via een vlot lopende aanval over rechts en de tweede via een vrije trap.
Verder werden we vooral gevaarlijk via Nick.

Niet dat deze voorsprong alleen aan Rowan te danken is, maar hij was wel iemand die dit team op sleeptouw kan nemen .

Na rust kwam Dolf voor Jesse, en probeerden we iets meer diepgang in het spel te krijgen.
Dit pakte helaas niet uit zoals we wouden, wel kregen we kansen via Rowan (2x over) .

Na 65 minuten kwam Tijn voor Jeroen en ging dolf van 9 naar 7 en kwam Stef in de spits hierdoor kwam Tijn op 8.

We kregen weer wat meer grip, maar toch werd Dalfsen gevaarlijk door hun korte combinatiespel en dit resulteerde na 2 goede kansen toch in de 2-2 (82e minuut)

Dit TEAM laat zien dat het een achterstand om kan buigen (hulzen 84e minuut nog 1-0 achter , 1-2 winst)
Enter 1-0 achter , 4-2 winst.
SVZW (hoofdklasse) ging na 84 minuut op Groot Lochter.

En ook vandaag, na een goede corner van Rowan kon wederom koning Thijs vrij inkopen.
Hierna volgenden lange, hele lange minuten (volgens Gregor was het al lang tijd)
Na 98 minuten floot de scheidsrechter uit Vriezenveen voor het laatste fluitsignaal.

Wat een prestatie!

Groeten de trainer!
Fijn weekend, vladdingolé!

Vamos!Vandaag de 4e wedstrijd op rij winnend afgesloten!SVVN O19-1 - SJO Dalfsen O19-1 : 3-2!
29/09/2018

Vamos!
Vandaag de 4e wedstrijd op rij winnend afgesloten!
SVVN O19-1 - SJO Dalfsen O19-1 : 3-2!

13/08/2018

As zaterdag gaan we weer beginnen!
We trainen as zaterdag twee keer:
11:00-12:30 en van 13:30-14:30 .

Daarnaast zijn we nog op zoek naar een grensrechter!
Lijkt het jou leuk om (elke) zaterdag te vlaggen bij ons team dat dit seizoen eerste klasse speelt?
Dan zoeken wij jou!

Mocht dit jou/u wat lijken, meldt dit dan bij Tim Hekkert of Marc Valk!

30/05/2018
30/05/2018
21/05/2018
Zoals beloofd.......Deze is speciaal voor jou Marvin Thomas 📸⚽💪
21/05/2018

Zoals beloofd.......Deze is speciaal voor jou Marvin Thomas 📸⚽💪

15/05/2018
23/04/2018

Adres

Rossinistraat 2
Nijverdal
7442 GZ

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer SVVN 019-1 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen