21/05/2026
Beste leden,
Wat een fantastisch jubileumseizoen hebben we samen beleefd! Een jaar vol attractief voetbal, ongekende steun vanaf de tribunes (zowel thuis als uit), een bekerfinale en uiteindelijk de bekroning met een geweldige 3e plaats. Wat zijn we trots op onze club én op jullie!
De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen zijn alweer volop bezig. De incasso’s voor het nieuwe seizoen zullen eind deze week / begin volgende week plaatsvinden.
Dankzij jullie steun én onze sponsoren “Vrienden van SV NEC” hebben we dit seizoen weer veel kunnen realiseren naast onze vaste activiteiten:
* Iedere uitwedstrijd € 3,00 korting voor leden
* Catering in al onze bussen kunnen verzorgen dankzij onze fantastische vrijwilligers.
* Iedere wedstrijd volle bussen richting uitwedstrijden — ongekend!
* Extra ondersteuning voor Legio Noviomagum bij onder andere de bekerfinale. Mannen, bedankt voor de geweldige sfeeracties
* Samen met N.E.C. Horeca iedere thuiswedstrijd een DJ en artiesten bij De Schup
* Ondersteuning van de Open Dag, N.E.C. Juniors en Gezondrijk Nijmegen
* Rechtsbijstand bij voetbalgerelateerde (juridische) vraagstukken.
* Activiteiten rondom 125 jaar N.E.C.
* Drie keer De Goffertkreet gratis thuisbezorgd (volgende week weer een nieuwe!).
Dit alles is mede mogelijk gemaakt door jullie bijdrage en lidmaatschap. Daar zijn we enorm dankbaar voor!
Bedankt voor dit prachtige seizoen en tot volgend seizoen!
Wij gaan samen EUROPA in!
Nog geen lid? Meld je dan snel hier aan!
https://svnec.nl/lidworden/
Interesse om met uw bedrijf Vriend van SV te worden?
https://svnec.nl/vrienden/