20/06/2026
Gisteravond trotseerde ons recrestars team de extreme warmte voor het laatste toernooi van het seizoen bij Unitas in Harderwijk. De autorit ernaar toe zorgde ervoor dat de spelers op de achterbank al goed opgewarmd waren. Sem maakte een mooi debuut bij recrestars tot afgrijzen van sommige tegenstanders, die moeite hadden met zijn jeugdige snelheid 🤭
Na een mooi toernooi met 2 overwinningen en een lekkere 3e helft met snackbox, kwam de grootste uitdaging van de avond: veilig in Nieuwegein zien te komen door het noodweer. Maar Tom loodste het team, als een ware aanvoerder, dwars door de zware windstoten en onweersbuien, waarin de temperatuur binnen 1 minuut van 30°C naar 19°C daalde. Terwijl de rest van het team zat te genieten onder het dakraam van zijn nieuwe auto van dit enorme natuurspektakel 🌩️
Een geweldige afsluiting van weer een gezellig recrestar seizoen. Op naar volgend seizoen, waar we hopelijk met twee recrestars kunnen starten! 💪🏼