24/05/2025
Het mooiste aan gisteren? Easy.
- De stand up double van
- Het feit dat op tijd kon douchen
- De zonsondergang bij de
- Het versgetapte biertje in de kantine na afloop
Voor de rest was het typisch zo'n avond waar ouderwetse lol plaats maakte voor Nieuwegein. Veldfoutjes die afgestraft werden, een pitcher die goed geraakt werd, knuppels die zich in de luren lieten leggen (ja, die reïntegreerder swingde inderdaad op ballen die over z'n voeten waren en heeft daar slecht van geslapen).
De geanonimiseerde score en de foto van de zonsondergang vertelt het verhaal eigenlijk beter dan woorden. Van een close game naar een heel ander beeld, of om met de wijze woorden van de afwezige te spreken - we hebben een wedstrijd zelden zo zien kantelen.
Over anderhalve week mogen we thuis weer proberen de schade in de stand te herstellen. Nu eerst ff niets en Hemelvaart.
#14-3