HSV de Monden

HSV de Monden Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van HSV de Monden, Amateursportteam, Wisseldijk 2, Nieuw-Weerdinge.

30/05/2026

Het is weer zaterdag in de Weerdingermond 😂😂 maar speuren kan ze!!! 🤩🤩

Vreemde honden bij HSV de Monden 🤪😂
02/05/2026

Vreemde honden bij HSV de Monden 🤪😂

25/04/2026

Als je denkt dat je de hulk bent en je hond wel “eventjes” achteruit duwt 🤪😂

20/04/2026

Weer lekker getraind afgelopen zaterdag!!

Vandaag stond bij ons het speurselectie examen van de NBG op het programma. De velden lagen er prachtig bij en de sfeer ...
19/04/2026

Vandaag stond bij ons het speurselectie examen van de NBG op het programma. De velden lagen er prachtig bij en de sfeer was zeer sportief en gezellig.

Bedankt spoorleggers voor alle afgelegde meters en de keurmeesters Toon Hop en Davy Wertz!

Dagwinnaar was Roland Scholten met zijn Murdoch van het Chainpark die met maarliefst 100 punten van het speurveld kwamen.

We hopen dat een ieder het naar zijn zin heeft gehad bij ons in Nieuw Weerdinge ook al was het niet voor iedereen een geslaagde dag.

24/03/2026

Super gedaan Demi en Huncho!!

HSV de Monden is er weer bij om onze Maarten van Dijken aan te moedigen! Al pakwerkers heel erg veel succes!
01/02/2026

HSV de Monden is er weer bij om onze Maarten van Dijken aan te moedigen! Al pakwerkers heel erg veel succes!

Het tijdschema voor onze landelijke A dag aankomende zondag 8 februari bij DHV Herderewich 🐾

04/01/2026

Prachtig dagje bij HSV de Monden! Beetje lol moet er bij zijn 🥰💪🏻😂

Onze pakwerkers voor 2026!
03/01/2026

Onze pakwerkers voor 2026!

2025 bij HSV de MondenWat een jaar!Zeker de moeite waard om even terug te kijken. Eind 2024 zagen we toch toch echt wel ...
31/12/2025

2025 bij HSV de Monden

Wat een jaar!

Zeker de moeite waard om even terug te kijken. Eind 2024 zagen we toch toch echt wel wat terugloop in ons ledenaantal. Hoe anders is het gelopen dit jaar. Het was een succesvol en zeker gezellig jaar bij HSV de Monden waarin we lief maar ook leed met elkaar gedeeld hebben.

We begonnen het jaar met de A dagen in Harderwijk op 2 februari waar “onze” Maarten zijn kwaliteiten als pakwerker mocht laten zien. Het resulteerde in een geweldige B kwalificatie.

Op 18 februari kwam Wesley samen met zijn vrouw Amy op de club langs om eens een beetje sfeer te proeven. En tja aan sfeer geen gebrek bij HSV de Monden dus die twee (of eigenlijk 3, dochter Charlotte rekenen we natuurlijk ook mee) zijn niet meer weggegaan. Een leuke, gezellige aanvulling voor de vereniging en zeker ook voor Maarten die het pakwerk nu samen met Wesley kan doen.

Begin Maart kregen we er nog eens twee nieuwe leden bij Mariska en Alwin Timmer melden zich met hun Boxer Adda. Mariska speurde en Alwin deed het appèl en pakwerk. Niet alleen een leuk stel maar ook nog eens een geweldige Boxer.

Samen trokken we erop uit naar de Regiokampioenschappen in Jubbega en uit trainen op het voetbalveld van VV Buinerveen of wel ons tweede thuis.

24 mei hadden we het eerste examen van het jaar. Keurmeester Ingrid Sanders kwam keuren en alle combinaties lieten mooi werk zien en slaagden.

Ook op sociale media waren we erg actief en kregen we er zelfs een topfan bij!! Marion Bijstra bedankt voor al je leuke commentaren en weet dat je altijd welkom bent voor een bakje koffie.

In het weekend van 26/27 juli hadden we ons trainingsweekend. Het was in 1 woord geweldig!
Dag 1 in Buinerveen en op dag 2 kregen we pakwerk maar dan net anders voorgeschoteld helemaal geregeld door Wesley en Amy. Een enorm succes en zeker voor herhaling vatbaar!!

Op 30 augustus stond het tweede examen gepland. Keurmeester Christian Wulff kwam keuren en alle hondjes wederom geslaagd!

Daarna volgde de team wedstrijd in Bolsward. Een supergezellige dag waarin we met maar liefst 2 teams meededen. Ons Boxerteam slaagde in alle afdelingen en het andere team bestaande uit Alice met Aziza (afd A), Demi met Huncho (afd B) en Maarten met Ash (afd C) werd 3e die dag. En daarbij lieten Demi en Huncho de beste afdeling B zien.

Op 29 november was er dan ons laatste examen met keurmeester Roy Immers. Hans en zijn Rasko namen hier afscheid van de IGP en Rasko mag lekker nog een beetje pierewaaien! Het was niet voor iedereen een succesvol examen maar we gaan gewoon weer volle kracht vooruit!!

Op 30 november mocht Maarten weer naar de B dagen en ook nu kreeg hij weer een uitnodiging voor de A dagen in Februari.

Gebeurde er verder dan nog iets:
Jazeker! Sinterklaas kwam langs met een prachtig gedicht en lekkere chocoladeletters voor iedereen, we kregen nieuwe verlichting en ontwikkelden een heel eigen manier om lampen in masten te krijgen.

Was er dan ook minder goed nieuws? Ja dat was er ook, Erik kampte met gezondheidsproblemen maar knapte gelukkig heel goed op en is op dit moment weer actief met zijn Ragna! Ook Drikus kreeg wat lichamelijke problemen en is op dit moment aan het revalideren en we hopen hem snel terug te zien!

Al met al kijken we terug op een geweldig jaar! We zijn een club waar sfeer en gezelligheid erg belangrijk is maar waar zeker ook goed en serieus getraind wordt. Al met al een club waar ik als voorzitter heel erg trots op ben!

Wij wensen al onze hondensport vrienden een prachtig, gezond, sportief en gelukkig 2026!! Tot ziens op het hondensport veld of daarbuiten!!

Adres

Wisseldijk 2
Nieuw-Weerdinge
7831

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer HSV de Monden nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen