11/07/2017
Ik heb een heel leuk jaar gehad met Albion. Ik mocht deze toppers begeleiden in hun landtraining, op hun weg naar succes! Dit jaar veel succesen behaald, en we gaan er voor om volgend seizoen wederom succesvol te kunnen zijn! Dank jullie voor jullie vertrouwen en leuke tijd!
Het was weer een bijzonder jaar voor Albion en Albion Zwem- en waterpolovereniging d'ELFT. Het begon meteen op een high met het Font Romeu trainingskamp en de topprestatie op de NK Estafette. Daarna ging het gewoon door met veel medailles op de N(JJ)Ks en een 'masterclass' op het ONMK. De samenwerking met Albion d'ELFT werpt zijn vruchten af met sterke progressie van alle deelnemende zwemmers en als beloning een promotie naar de A-klasse! Veel dank daarvoor ook aan Lester Snackers, Victor Den Heijer en Diana de Krom. De samenwerking gaan we in de komende jaren uitbouwen met meer gezamenlijke trainingen en verbeterde trainingsprogramma's.
Dank natuurlijk ook aan Senna Huibers van Set Your Goal voor de onvolprezen landtrainingen.
Mede door de overgang van het Albion 'Home' van de Tweesprong in Roelofarendsveen naar Zwembad Hart van Zuid in Rotterdam nemen we helaas afscheid van onze Noordhollandse zwemmers. Halverwege het seizoen zijn Ruben Stam en Michel van Nieuwkerk al teruggekeerd op het Amsterdamse nest. Ook voor de regio Leiden is Rotterdam wat te ver, waardoor we helaas ook afscheid moeten nemen van Daan Hogerhuis.
Volgend seizoen verplaatsen de Albion trainingen zich dus naar Delft en Rotterdam. En niet alleen de trainingen, maar daarover meer in een volgende post ...
Watch this space, IT'S GONNA BE GREAT!
Alle zwemmers, trainers, ouders, supporters en fans, bedankt voor een erg mooi jaar!