Wat ooit begon als een paar fietsliefhebbers die samen in een rondje gingen fietsen, is inmiddels uitgegroeid tot een club met fanatieke wielrenners met een eigen tenue. Uit hoeveel, en welke leden Toer Club Nibbik exact bestaat, is niet bekend. Laten we het zo zeggen, als je bij de TCN hoort, dan weet je het zelf dondersgoed. De TCN is ondertussen aardig bekend dachten wij, vooral als u deze pagi
na heeft geliked. Dus we besparen u de intro van dit illustere gezelschap. Wat we u wel willen meegeven, zijn onze belangrijkste ongeschreven regels. Dat zijn; respect voor de wieler- en verkeersregels, en de liefde voor het wielrennen, maar ieder op zijn eigen manier. De TCN doet mee aan vele tochten, van klimmen tot waaiers en van off-road tot zelfs wedstrijden, waarbij de mannen het uiterste uit zichzelf halen. Maar met onze trainingsritjes gaat het een stuk gemoedelijker, bijna elke dinsdag en donderdag zijn wel enkele TCN-ers te porren voor een lekker ritje. Wat is er immers lekkerder dan gezellig een zomeravond ritje, met daarbij de gouden regel โsamen uit, samen thuisโ. Als je wilt weten wie er mee gaan, contact dan even een TCN-er, je kent er vast wel รฉรฉn! Naast onze eerder genoemde ongeschreven regels, is het dragen van een helm, een propere fiets, en enige fietservaring een must.