05/06/2026
π¨β½ LAATSTE INFO VOOR MORGEN! β½π¨
Nog één nachtje slapen en dan is het weer tijd voor het Lindeboom Penaltytoernooi 2026! ππ»
Om alles soepel te laten verlopen, vragen we jullie onderstaande informatie goed door te lezen:
π Bereikbaarheid & parkeren
β Via de Waije (Busseschutten) is géén doorgang mogelijk naar het terrein.
β
De ingang van het toernooi is uitsluitend via het Ligteveld.
π² Kom je met de fiets?
Maak dan gebruik van de fietsenstalling direct bij de ingang van het terrein.
π Kom je met de auto?
Parkeer dan op de aangegeven parkeerplaats bij het Maasveld. Volg hiervoor de bewegwijzering en aanwijzingen van de verkeersregelaars.
β° Aanmelden vanaf 09:00 uur
Teams en scheidsrechters worden vanaf 09:00 uur verwacht in de tent bij het secretariaat. Zorg dat je op tijd bent, zodat we om 09:30 uur kunnen starten.
π³ Pinnen? Ja graag!
Bonnen zijn verkrijgbaar in de tent en ook dit jaar kun je gewoon pinnen.
π₯€ Vergeet je bekermunt niet!
Geen beker of bekermunt = geen consumptie.
π§‘ Laten we er samen weer een geweldige dag van maken. Tot morgen!
Namens de organisatie van het Lindeboom Penaltytoernooi β½ππ»