30/06/2024
Wat was het leuk! En wat zijn we verwend 😊
Zoveel lieve mensen die naar onze afscheidsborrel zijn gekomen. Het was een middag met een lach en een traan maar wat hebben we genoten!
We gaan jullie missen maar we kunnen terug kijken op een bijzondere en mooie tijd!
Dankjewel aan iedereen die aan ons gedacht heeft!😘
Liefs, Truus & Bianca
P.s. onze studio is deze maand nog geopend op afspraak voor de coaching trajecten. Met ingang van 1 augustus zijn wij definitief gesloten.