06/06/2026
โฝ๐ De laatste wedstrijd van JO10-1 tegen HS '88 ๐โฝ
Vandaag speelde JO10-1 de laatste wedstrijd van het seizoen tegen HS '88. En hoe passend was het dat deze wedstrijd eindigde zoals het hele seizoen verliep: met een overwinning! Na een wedstrijd vol inzet, plezier en mooie acties stond er uiteindelijk een prachtige 11-5 overwinning op het scorebord.
Er werd gevochten voor elke bal, samengespeeld alsof ze al jaren bij elkaar horen en vooral genoten van het spelletje. De doelpunten vielen aan de lopende band en kwamen van verschillende spelers: Mike, Jesse, Teun, Owen, Lisanne en Roselyn lieten allemaal hun naam terugkomen op het scoreformulier. Het mooiste? Dat iedere treffer werd gevierd alsof het de eerste van het seizoen was.
Maar achter die doelpuntenmachine stond ook een verdediging als een muur. Luuk hield achterin het overzicht en gaf de tegenstander nauwelijks ruimte om adem te halen. En als er toch een bal doorheen kwam, was daar Thom, die de ballen wegschot alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Wat een rots in de branding! En dan Nina... zรณ dicht bij een doelpunt!
Langs de lijn was het minstens zo indrukwekkend. Een fantastische groep supporters zorgde voor een geweldige sfeer. Bij elke aanval werd meegeleefd, bij elk doelpunt gejuicht en bij iedere actie werden de spelers aangemoedigd.
En wat voor seizoen was het? Alle wedstrijden gewonnen! Week na week liet JO10-1 zien wat inzet, plezier, teamwork en doorzettingsvermogen kunnen opleveren. Daarom is er maar รฉรฉn conclusie mogelijk:
JO10-1 is een meer dan verdiende kampioen! ๐ฅ
Tot slot een groot dankjewel aan Michael en Jarno. Achter elke succesvolle ploeg staan mensen die vaak op de achtergrond veel betekenen, en dat was bij JO10-1 niet anders. Jullie waren er het hele seizoen, bij mooie overwinningen, spannende momenten en alles daartussenin. Met jullie inzet, betrokkenheid en enthousiasme hebben jullie bijgedragen aan een seizoen vol plezier, teamgevoel en onvergetelijke herinneringen.