16/03/2026
Gisteren stond de laatste zaalwedstrijd van het seizoen op het programma, uit tegen Nijnsel. De wedstrijd begon pas 14:45, dus er kon uitgeslapen worden. Met de gedeelde tweede plek op het spel wisten we vooraf dat het vandaag om winst moest draaien. Vanaf het eerste fluitsignaal was duidelijk dat beide teams voor de winst wilden gaan. Het tempo lag hoog en we moesten er met z’n allen hard voor werken. Er werd veel energie geleverd en we hebben geknokt voor elke bal.
Ondanks de druk van Nijnsel bleven we rustig en geconcentreerd. Door inzet, goed samenspel en doorzettingsvermogen wisten we uiteindelijk het verschil te maken, met een eindstand van 7-9. Het was zeker geen makkelijke wedstrijd, maar juist daardoor voelt het extra goed dat we de punten verdiend mee naar Millingen konden nemen.
Met deze overwinning sluiten we het zaalseizoen op een mooie manier af en behouden we de gedeelde tweede plek. Iets waar we als team trots op mogen zijn. Nu hebben we eerst een weekje rust.
Daarna gaan we ons weer voorbereiden op het veldseizoen en beginnen de trainingen buiten weer. Op zondag 19 april staat de eerste competitiewedstrijd buiten op het programma. Op naar het veld!