05/04/2026
Havoc DS1 vs VC Polaris DS1
Op 4 april reisden de dames van Polaris af naar Haps voor een spannende wedstrijd. De tegenstander had de kampioensvlaggetjes al klaar staan, want aan 1 set hadden de dames van Havoc genoeg. Een ding is zeker, de dames van Polaris hebben het Havoc zeer moeilijk gemaakt.
In set 1 begonnen de dames van Polaris sterk. Met een goede servicedruk en secuur spel kwamen ze snel in het ritme en hadden ze al snel de bovenhand. Uiteindelijk wonnen de dames de eerste set met 19-25.
In set 2 was er wederom veel servicedruk en stond de ploeg van Polaris sterk in de verdediging. Balletjes werden in alle hoeken van het veld opgepikt en de dames van Havoc wisten de ballen niet goed langs het blok te krijgen. Aan het einde van de set werd hetnog even spannend, maar werd gewonnen door Polaris met 23-25.
In set 3 zetten de dames van Polaris goed door. De service pass lag goed en de aanval over het midden kon goed gebruikt worden. Met een ruime voorsprong pakten de dames van Polaris ook set nummer 3 met 17-25.
In de laatste set, mede door een positiewissel aan de kant van Havoc, kregen de dames van Polaris minder grip op het spel. Vanwege een goede servicereeks van de tegenstander, kwamen de dames van Polaris op achterstand. Ondanks een goed herstel in het midden van de set, wisten de dames de 4-0 nèt niet binnen te halen. De set werd verloren met 25-23. Hieraan hadden de dames van Havoc genoeg om hun kampioenschap thuis binnen te slepen, proficiat dames!!
Volgende week op 11 april volgt de laatste wedstrijd van het seizoen, thuis in eigen hal, om 19:30u VC Polaris DS1 - VC Kessel DS1