Superior Bikers Team

Superior Bikers Team Het Superior Bikers Team is een wielerteam voor amateurs. Wil je het Superior Bikers Team volgen? Hier kan je terecht voor nieuws, uitslagen en foto's!

Het Superior Bikers Team is een wielerteam voor amateurs en toeristen. Het team is ontstaan door een groep vrienden die dezelfde hobby's, namelijk mountainbiken en later ook het wegwielrennen, delen. Het Superior Bikers Team staat garant voor plezier, sport en uitdagingen!

*****************************************************************

Sponsors:

De K**k BVBA - HVAC
www.dekockbvba.be

Hyunda

i en Nissan garage Crets
http://www.garagecrets.be/
https://www.facebook.com/garage.crets/?fref=ts

Langewouters NV - Regeltechniek
www.langewouters.be

Jef Remijsen BVBA - Zonwering, rolluiken & poorten
www.jefremijsen.be

Tyre Plan Europe
http://www.tyreplan.be/

Delcroix
Binnen schrijnwerk en plaatsen van deuren ,keukens, badkamermeubels. https://www.facebook.com/Delcroix-Interieur-Schrijnwerken-1041096905984754/?hc_location=ufi

*****************************************************************
Je kan ons ook volgen op Instagram:
https://www.instagram.com/superiorbikersteam/

Wedstrijdverslagen van Gert zijn te vinden op zijn blog:
http://www.bloggen.be/gertvervecken/

Dit weekend reden een aantal Superior Bikers mee in de Classique d'Alphen. Dit leverde een aantal mooie beelden op!
28/02/2018

Dit weekend reden een aantal Superior Bikers mee in de Classique d'Alphen. Dit leverde een aantal mooie beelden op!

Het seizoen van de WBVC zit erop. Onze Superior Bikers behalen in het eindklassement van de mannen een 1e plaats voor Da...
18/12/2017

Het seizoen van de WBVC zit erop. Onze Superior Bikers behalen in het eindklassement van de mannen een 1e plaats voor Dave. Friedrich behaalt een 3e plaats!! Verder kon ook Benny een mooie 7e plaats behalen in de categorie.

Bij de dames was natuurlijk Nancy de nummer 1!!

Allemaal dikke proficiat met jullie prestaties in de WBVC!!

Zondag reden Dave, Frits, Benny en Nancy een wedstrijd van de WBVC. En het werd een mooie zondag met een winters tintje!...
11/12/2017

Zondag reden Dave, Frits, Benny en Nancy een wedstrijd van de WBVC. En het werd een mooie zondag met een winters tintje!

Dave won bij de heren en Frits eindigde als tweede! Benny werd ook nog knap 10de!

Nancy won de wedstrijd bij de dames!

Vandaag reden Kevin en Anton een crossje in valkenswaard. Anton reed naar een 7de plaats en Kevin werd 8ste.
09/12/2017

Vandaag reden Kevin en Anton een crossje in valkenswaard. Anton reed naar een 7de plaats en Kevin werd 8ste.

Mike vandaag 2e in de Toma Cup te Meijel.Het was een zwaar technisch parcours. Mike kende een goede start en kon als 2e ...
19/11/2017

Mike vandaag 2e in de Toma Cup te Meijel.

Het was een zwaar technisch parcours. Mike kende een goede start en kon als 2e het veld induiken. De koploper was al snel weg en kon zijn voorsprong behouden. Daarachter zat Mike in duel met nog 5 renners. Mike zorgde ervoor dat het tempo nooit stilviel en daardoor ging hij de laatste ronde in met nog 2 andere renners. Het podium stond dus nog niet vast! Mike trok op een lang recht stuk hard door en niemand kon nog volgen waardoor hij mooi naar een 2e plaats reed.

Mike 2e geworden in de Toma Cycles Cup te Brunssum.Na een zware dag gisteren op de Glosso in Arendonk was het vandaag we...
05/11/2017

Mike 2e geworden in de Toma Cycles Cup te Brunssum.
Na een zware dag gisteren op de Glosso in Arendonk was het vandaag weer een zware dag met veel hoogtemeters. Mike kende een goede start en kon al snel de kop nemen.
Al snel kwam de uiteindelijke winnaar hem voorbij en was de winst weg. Een 2e plaats is dus een mooie plek na 2 dagen cross.

Vandaag was het MTB en cyclocross op de Glosso in Arendonk.In de voormiddag was het nog mooi weer en stonden Luc en Gert...
04/11/2017

Vandaag was het MTB en cyclocross op de Glosso in Arendonk.

In de voormiddag was het nog mooi weer en stonden Luc en Gert aan het vertrek van de MTB race. De wedstrijd was allemaal gezamenlijk dus dat zorgde voor een enorme grote groep. Gert reed een goede wedstrijd maar de laatste twee rondes was teveel van het goede. Hij kwam ongeveer in het midden van het pak aan. Luc reed ook een goeie wedstrijd en kwam iets later als Gert over de finish.

In de namiddag was het de b***t aan Mike voor bij de cyclocrossers. Een uur voor de wedstrijd was er nog een enorme regenbui dat zorgde voor een volledig modderig parcours. Mike kwam uiteindelijk als 6e over de finish.

Mike vandaag 4e in Reuver.Het was alweer de 4e wedstrijd in de Toma Cycles Cup. Mike moest alweer op de 3e rij starten e...
22/10/2017

Mike vandaag 4e in Reuver.

Het was alweer de 4e wedstrijd in de Toma Cycles Cup.
Mike moest alweer op de 3e rij starten en kon gedurende heel de wedstrijd opschuiven aan een constant tempo. De hoogst haalbare plaats was dan ook 4e.

Vandaag was het niet enkel cross maar ook MTB voor onze Bikers.In de West Brabantse Veldrit Competitie (WBVC) stond vand...
15/10/2017

Vandaag was het niet enkel cross maar ook MTB voor onze Bikers.

In de West Brabantse Veldrit Competitie (WBVC) stond vandaag de 3e wedstrijd in Oud-Gastel op het programma.

Bij de vrouwen heeft Nancy de overwinning gepakt. Proficiat!

Bij de mannen moest Dave genoegen nemen met een 2e plaats.
Frits kwam vervolgens als 8e over de finish.
Benny kwam als 17e over de finish.

Zo waren onze Superior Bikers toch weer goed actief vandaag met 3 podiumplaatsen. Een overwinning van Nancy, een 2e plaats voor Dave en nog een 3e plaats voor Mike.

Mike 3e in zijn eerste cross!In Helmond stond vandaag de 3e wedstrijd van de Toma Cycles Cup op het programma. Voor Mike...
15/10/2017

Mike 3e in zijn eerste cross!

In Helmond stond vandaag de 3e wedstrijd van de Toma Cycles Cup op het programma.
Voor Mike was dit pas zijn 1e wedstrijd en moest bij de laatste opstellen (rij 3).
Met een goede start kon Mike na 3 rondes aansluiten bij de 2 koplopers. Hier stak veel energie in die hij op het einde mist voor de overwinning.

Benny was ook aanwezig in Rucphen en behaalde een knappe 14e plaats.
09/10/2017

Benny was ook aanwezig in Rucphen en behaalde een knappe 14e plaats.

Ook Dave was aanwezig in Rucphen(NL) en kon een 3e plaats bemachtigen.
09/10/2017

Ook Dave was aanwezig in Rucphen(NL) en kon een 3e plaats bemachtigen.

Adres

Meijel

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Superior Bikers Team nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen