Rodeo en Bangerteam de Sloopmodus / Wat Menie

Rodeo en Bangerteam de Sloopmodus / Wat Menie Banger en Rodeo team de Sloopmodus

Driver:
lars Wolsink

Monteurs:
Erik Brus
Stef ten Brinke
Jordy Holtman
Kevin Verlangen
Sven Berendsen
Lars Lieftink

Afgelopen weekend stond natuurlijk weer het legendarische Spektakelweekend voor de deur. Hét weekend waar elke Wat Menie...
20/08/2024

Afgelopen weekend stond natuurlijk weer het legendarische Spektakelweekend voor de deur. Hét weekend waar elke Wat Menie coureur bang is om rijbewijzen te verliezen die ze kats niet bezitten. Want jemig, wat is dit circuit altijd een alderbastend eind jagen met die woeste combinaties.

Ik neem u even mee in de aanloop van deze festiviteit; dit is namelijk al een fenomeen opzich. Waar menig horecamagnaat in de bouwvak flaneert door z’n kromme kroegje omdat z’n terrasjes lekker volzitten en de kassa harder rammelt dan de rollator van je oma. Is dat in Mariënvelde en omstreken wel anders. Daar kan elke lokale uitbater drie weken lang lekker met z’n vrouw op de bank zitten want de jongens die ‘t hele joar vret en zoept, zijn druk. Knaldruk. En daarmee dus niet in ‘t café. Die wagens die vorig jaar in elkaar gepoeierd zijn die worden namelijk afgeladen, in de hoek gedrukt en met wat geluk wordt er nog even een zeiltje van het format boterhamzakje omheen gepleurd. Door dit meepse zeiltje stroomt het water wel nog harder dan door ‘t vergiet in keuken van ow moeder. Dat wel. Maar hey, hij staat onder een zeiltje en dus bun’k d’r zuunig op. Even terugkomend op die bouwvak; daar wordt door een paar slimme hendrikken opgemerkt dat er binnen drie weken alweer gepresteerd moet worden en dan begint ‘t. ‘hebbie nog dit?’, ‘hej m al kloar?’, ‘hef iemand nog tied?’, ‘zuw met doen met de duo klasse? K*t idee, doen we’. En dus zijn de cafés leeg.

Op de zaterdag stonden er tijdens de Autorodeo wederom meer wagens aan de start dan vorig jaar! Toch een mooie blijk van waardering voor de organisatie! Er bestaat nog wel steeds twijfel of het waterpeil op de baan dit jaar ook hoger was dan vorig jaar maar dit onderzoek loopt nog. Het weiland van boer Bokkers bevat al moerasplanten op sommige plaatsen en wellicht hebben we volgend jaar dus ook wel krokodillen in de achterhoek ipv enkel de wolf...

In alle manches waren de menie kleuren weer prima vertegenwoordigd. Het is maar goed dat er een gaskabel aan ‘t pedaal zit anders werd bij menig krokant hok ‘t pedaal dwars door de bodem getrapt. Daarnaast is er binnen Wat Menie ook noodgedwongen een nieuwe commissie gevormd, de tuchtcommissie. Er lopen momenteel een drietal onderzoeken:
1. Enkele Wat Menie (st)rijders stonden niet aan de start.
2. Enkele Wat Menie karretjes liepen zo hard dat er intern beraad nodig is of dit wel de bedoeling is. Professioneel overkomen is wel het laatste wat we willen.
3. Een aantal Wat Menie rijders heeft zich niet aan het interne reglement gehouden en dan wel specifiek artikel 1.23 van het Wetboek v. Menie. ‘u zult te allen tijde een wagen besturen dat menie van kleur is’.
Hierover later meer.

Die café uitbater had ook die laatse zaterdag van de bouwvak niks te doen trouwens, want ‘s avonds moest er gewoon maximaal gestreden worden in de tent met ‘t dorstfeest. Het feest dat enkel verliezers kent. Althans de volgende morgen.

Op de zondag was het dan tijd voor de bangers. Ons Wum vond onder z’n boterhamzakje nog een volvo 940 . Was die ook weer mooi optijd klaar met bouwen. Hij keek alleen wel pas drie dagen voor de wedstrijd onder dat boterhamzakje. Maar met Bokkers als toekomstig-opvolger van de veteraan Morice , kon hij zelfs twee dagen van tevoren nog een inschrijving regelen!
Lawo reed even met z’n heftruck langs de bangerstelling en toverde onder een sla-bakje nog een verfrommelde jaguar vandaan. Holtmanus vond onder een vuilniszak nog een wagen waar zich al meerdere meervallen in hadden genesteld. Wat een success formule!

Er werd weer wat rondgejoekeld en gepoeierd en als je Calimero met z’n eierdopje nog nooit op kop hebt zien liggen moet je even de foto’s bekijken! Dat is sowieso een goed idee want een foto zegt meer dan doezend woorden. En om te voorkomen dat je morgen weer in je lekkende schaftkeet alleen maar dit verhaal zit te lezen en je leermeester weer zegt dat je ongezellig bent!

Appel, peer, banaan, wat hebben we weer ons best gedaan (en jullie ook)! Spektakelweekend bedankt en tot volgend joar!

Fijne Feestdagen en een goed 2024 gewenst🍻🍻🍻🚗💨💨💨
24/12/2023

Fijne Feestdagen en een goed 2024 gewenst🍻🍻🍻🚗💨💨💨

Oliebollenrace 2023Het bouwen van de wagen voor deze wedstijd was eigenlijk weinig spektakel. Het karretje was ruim opti...
23/12/2023

Oliebollenrace 2023

Het bouwen van de wagen voor deze wedstijd was eigenlijk weinig spektakel. Het karretje was ruim optijd klaar en met een paar maandagavonden martelen is het allemaal gewoon weer terecht gekomen. Lawo had zich deze keer gewoon een Volvo gekocht ipv een of andere Amerikaanse bananenboot. De directeur van Lawo scheefbouw had in de bouwfase nog wel een kleine aanvaring met de pui van z’n bangerschuur. Voor de mensen die ‘m een beetje kennen en zich nu een beetje een voorstelling proberen te maken van hoe dit gegaan is… Precies, zo is het natuurlijk ook gegaan. Ons Lawo joeg natuurlijk gewoon weer volgas achteruit met z’n heftruck en had daarbij net z’n mast iets te hoog. De koppelbaas van Halle probeerde nog wel een aantal leerjongens op te trommelen om de schade weer te repareren maar die gave natuurlijk niet thuis en daardoor stond die mooi zelf te klungelen in ‘t duuster.

Het paradapaartje van team Wat Menie werd opgeladen op ‘n aanhanger. Dit was overigens ook ‘t enige paardje wat opgeladen werd deze keer. Uiteindelijk werd er wederom verzameld bij de Texaco en daar ging de mechanische ventilatie gewoon in storing van de alcoholdampen van de avond ervoor. Of naja, een paar uur ervoor eigenlijk.

Er werd weer afgereisd naar Emmen en stiekem had iedereen de hoop dat het daar niet geregend had en ook al had het daar geregend dan had dat met tien minuten droog moeten zijn want zo hard waait het daar altijd wel. Vorig jaar liepen we hier rond als een stel ijsberen met een winterjas aan maar dit jaar waren we meer te vergelijken met een stel tilapia vissen. Voor de onwetenden; dit is een moddervis. De koppelbaas bakte er met het rijden eigenlijk helemaal geen ene donder van en dat resulteerde toch wel in behoorlijk wat schade elke keer. Palsboy Joey keek als een panda zo blij toen die hoorde dat er toch wel zaakjes met de bandenzaag opgelost moesten worden. Beukte er in ieder geval nog iemand een beetje toeren deze dag…

Uiteindelijk hebben we met een beetje spartelen en martelen in de mudder toch nog drie keer die kar op de baan weten te krijgen en waren de koelkastjes gewoon weer leeg aan ‘t eind van de dag!
Op de terugweg werd er nog even langs de allom bekende vetschuur gejoekeld in Hardenberg, waar er overigens ook al 400 voor ons geweest waren, want zo’n bende was het wel, om uiteindelijk moe maar voldaan weer veilig thuis te komen.
De razende reporter weet eigenlijk niet of die kromme Volvo nog een keer opgelapt wordt of dat de knipschaar er weer in gaat maar ach, je moet het ook een beetje spannend houden zo aan ‘t eind van het jaar!

Dit was alweer de wedstrijd van het jaar en menigeen is zich aan het voorbereiden op de grote strijd die elk jaar met kerst en oud en nieuw geleverd moet worden. Want laten we eerlijk zijn, ook dat is soms de volgende morgen een strijd!

Vrolijk kerstfeest!

Vandaag aan de start bij de oliebollen race in Emmen! 💪🏼
16/12/2023

Vandaag aan de start bij de oliebollen race in Emmen! 💪🏼

Blue Oyster 2023Precies, de wedstrijd van het jaar! 5000 bangers hadden zich ingeschreven en daar verwacht je dan ook mi...
30/10/2023

Blue Oyster 2023

Precies, de wedstrijd van het jaar! 5000 bangers hadden zich ingeschreven en daar verwacht je dan ook minstens een aantal auto’s van Wat Menie bij. Nou een, twee, honderd, drie, ik dacht het nie. Er stond er welgeteld één aan de start. Applaus voor team Wat Menie. Dat karretje kwam overigens van Lawo’s Autopaleis. Naja zo noemt die het graag zelf maar wanneer je de recensies van B&B de Braamhorst leest dan zijn ze over alles super tevreden maar als minpuntje noemen ze toch wel dat autokerkhof met platte wagens om de keet én dat de oprit alderbastend glad is. Of dit olie uit de frituurpan is óf uit die wagens laten we even in het midden.

Dat wagentje had al lichte gebruikersschade maar ach, oplappen is altijd makkelijker en sneller dan een nieuwe bouwen. Onder druk wordt alles vloeibaar zegt ze dan. Maar Lawo’s lijkwagen niet. ‘Den boot is ja spiekerhard’. Precies, ik hoor u denken, bestaan er ook aluminium spijkers? Nou die bestaan gewoon maar dit ter zijde. Zo’n lijkwagen is eigenlijk een beetje een russische tank; U vraagt zich af waar dit nou weer heen gaat… Nou de koets is gewoon een polyester bakje en die geschutskoepeltjes van die ouwe tanks zijn ook niet al te stevig is gebleken. Maar laten we de politiek en de hobby gescheiden houden, terug naar de voorbereiding. Ja die voorbereiding bestond eigenlijk niet uit heel veel meer dan wat bandjes oppompen, de koelkast vullen, een volle accu erin doen en de frituurpan aanzetten. En de overige helden dan? Nou, heb je wel is een Beer 60 uur achter elkaar op een grasmaaier gezien? Nee? Dan had je dus ff langs de weilanden in Zieuwent moeten fietsen. De ander was druk met het lezen van de handleiding van z’n elektrische kookplaat van z’n nieuwe keetje. En ons Wum had weer z’n voorspelbare martelmuts op en schreeuwde vanuit z’n cabine dat die zondags in Holten ging rijden. ‘Want dan hadden we twee dagen spektakel’. Naja het verhaal is heel anders natuurlijk, ons Wum werkt 10 uur per dag en daarvan staat die 6 uur te wachten bij de Vion op de parkeerplaats en z’n favoriete appje is dan ‘Buienalarm’. Precies hij wist dit allang en uiteindelijk ‘aaaah klootn man, hej ‘t al gezien? Ze hebt ja Holten afgelast!? Te nat zegt ze’.

Nou genoeg over de voorbereiding. Met een busje en een aanhanger vertrok de karavaan de reis naar Emmen. En de Menie truck? Ligt gevoelig, doen we een andere keer. Lawo’s parel kwam natuurlijk glansrijk door de keuring want ja da’s ook niet zo gek natuurlijk. Dat is een beetje vergelijkbaar met een nieuwe auto naar de APK sturen, dat gaat ook wel goed hé slimmerd. Lawo moest in heat zes starten en dat was maar goed ook want de eerste paar heats was die baan nog wel iets vochtig zeg maar. Bambi rent ook niet met 100 km/uur over het ijs in die film, das vergelijkbaar. Half Halle was overigens wel afgereisd voor de mentale support, grote klasse. Na twee rondjes, toen de lijkwagen alweer bijna een negatieve snelheid had, kwam d’r wel iets aardig hard achterin joekelen. Stiekem keken de monteurtjes elkaar aan, die net een koud pintermannetje vasthadden, en dachten ‘aaaah k*tzooi, mow daalk marteln in de modder zonder kraan’. Toen die aluminium spiekerharde wagen van de baan werd gesleept dachten er al een paar ‘hmm die kan meteen op de aanhanger, hoef ik m’n pintermannetje in ieder geval niet neer te zetten. Gniffel gniffel’. Maar daar kwam onze Panda Boy aan, sinds die nieuw werk heeft stopt die ook wat anders in z’n broodtrommel volgens mij. D’r gingen zes martelmutsen over mekaar heen en daar ging het heen. Uiteindelijk hebben we ‘m zelf nog op Intensive Care niveau gekregen maar de kraan van Klomp uit Zwolle, toevallig onze buurman deze dag, blies weer nieuw leven in die lijkwagen. Kon ons Lawo toch nog weer een rondje rijden!

Tegen de tijd dat Lawo weer moest jagen was de koelbox al zes keer bijgevuld en de razende reporter heeft het resultaat niet helemaal scherp genoteerd in z’n notities maar ik beloof het u; het moet een denderende heat geweest zijn. Ze hebben anders nooit vuurwerk bij de bangers namelijk en er ging nu gewoon voor een vermogen de lucht in (vuurwerk dan hé). De razende reporter vond nog wel terug in z’n notities dat dit vuurwerk voor Lawo was dus grote klasse kerel!

Mocht het verhaal je weer te lang zijn lees dan hier de samenvatting: Het begon met wat regen maar ‘t was gewoon weer een mooie en geslaagde dag! Koelkast leeg en auto plat!

Oja, en bij B&B de Braamhorst kun je ook al weer iets beter genieten van het uizicht!

Verbaas u niet, verwonder u slechts.Daar waar het met de teamrace allemaal voorspoedig ging is er toch wederom een nieuw...
10/08/2023

Verbaas u niet, verwonder u slechts.

Daar waar het met de teamrace allemaal voorspoedig ging is er toch wederom een nieuwe editie van de martelshow begonnen. Lawo Bouw is van beunhaas klussen aannemen, falikant gedegradeerd naar beunhaas klussen afzeggen. Zelfs z’n leerjongen werd van de beunhaas klussen afgehaald want er moesten bangers gebouwd worden én snel én veel. Normaal gesproken jaagt die met z’n heftruck langs de stelling en tovert die er een wagen uit maar nu was het eens een keer andersom. Wél rijders maar géén auto’s. Super gewoon. Jullie krijgen allemaal de groeten van de planning!

Om even aan te geven waar deze paniek allemaal voor is, precies. Het legendarische Spektakelweekend staat weer voor de deur. Toen we een jaar geleden op zondag van het terrein afstrompelden door de vele pintermannetjes wisten we al dat er dit weekend weer wat auto’s paraat moesten staan, maar dat terzijde. Iedereen heeft wel eens een terugval, Team Wat Menie ook. Wij zijn ook maar mensen.

Om even naar de deelnemerslijst te loeren voor de Rodeo, 13 wagens van Wat Menie aan de start (of ja, zoveel hebt zich d’r ingeschreven). Kleine side note: Inschrijven is hetzelfde als zeggen tegen je meepse collega dat je wel een keer een laf bakje koffie voor ‘m haalt, het biedt geen garantie dat het ook daadwerkelijk gebeurd. Dus dat. Iemand koffie?

Er staan zaterdag zelfs een hoop nieuwe namen aan de start! Nadere info moet u zelf maar bij elkaar scharrelen als u er zaterdag zelf bent. Spoiler alerts zijn tegen gereduceerde prijs te koop bij de jury wagen!

Toch enige sneak previews vooraf:

Ebru Tuning blijkt via de leasemaatschappij een Opel met mega schade te hebben geleased voor een paar dagen. Wel met een “lekker kort bakkie”. Geen idee of die een bak koffie bedoelt.

Lieftink, de man die vooral doorgeslepen kabelbomen van Lawo Bouw repareert, heeft aan z’n Opel zo’n dikke buis gebakken dat iedereen denkt dat het een boorwagen is die naar aadwarmte gaat boren tijdens het Spektakelweekend. Overigens is dit ook de man die gewoon een verfspuit op accu heeft! !

Op het moment van schrijven staan er bij Lawo’s autopaleis gewoon drie wagens in de Menie. Drie op een rij! Geintje natuurlijk! Of toch niet. Of toch wel!

Over winnen gesproken, in de Menie schuur hoe verloopt het daar? Zou Beer al is een keer een prijzenkast getimmerd hebben? De laatste twee weken was het zo rustig op alle social media van de jongens dat we stiekem toch eventjes dachten dat die jongens al aan het martelen waren. HAHA TP! Te Pakk’n! Natuurlijk niet, alles op het laatste moment. Onder druk wordt alles vloeibaar en onder druk presteren vaktopppers nou eenmaal het beste. KUMP GOOOOD!

Wum schijnt zelfs een paar dagen vrij te hebben gekregen van de baas! De vraag is alleen of dit vóór of na het weekend is. Wum, ze zoeken bij Bruggink nog tegelzetters! You go girl! Zorg wel dat je de juiste leermeester krijgt daar, sommige zijn licht ontvlambaar…

Dan schijnt er ook nog een Mercedes afgeladen te zijn op woensdagmiddag. Ja, wedje leggen dat die ook gewoon rondjoekelt zaterdag? Prijzenpils wordt zaterdagavond uitgedeeld in de tent!

Mocht je zaterdag toch nog die badkamer moeten tegelen, opritje moeten straten, gras moeten hakselen of ander totáál niet belangrijk werk, wat je zelf wel belangrijk vindt, zorg dan in ieder geval dat je er zaterdagavond bij bent én de zondag! Steek de jongens even een hart onder de riem als je ze ziet, spreek ze moed in óf haal gewoon wat pils voor ze. Ze zijn te herkennen aan die dikke tanlines. Precies, niet van de zon met dat k*t weer, maar van al die lasapparaten die staan te knetteren. Mocht je op vakantie gaan, de after-sun is in de wijde omgeving van Marienvelde dus uitverkocht, weet je er van, dus maak maar gebruik van die annuleringsverzekering want dit weekend moet je in Marienvelde zijn!

Oja en boer Bokkers heeft in het geheim een speedboot met cyclomaaier ontwikkeld, hierover later meer.

Groetjes!

09/08/2023
07/08/2023

De laatste lootjes voor aanstaand weekend! Spektakelweekend Marienvelde

29/07/2023
Ja daar bent u weer, wat leuk, wat gezellig!Iedereen herinnert zich natuurlijk nog de voorbeiding van de teamrace van vo...
13/07/2023

Ja daar bent u weer, wat leuk, wat gezellig!

Iedereen herinnert zich natuurlijk nog de voorbeiding van de teamrace van vorig jaar. Precies, alleen de omzet van de Grolsch steeg in die ene week… In 2023 nieuwe kansen voor een betere voorbereiding én een beter resultaat.

Lawo Bouw heeft nog snel wat extra beunklusjes aangenomen want de lijkwagen van de Season Opener was alles behalve overleden en hoefde eigenlijk alleen maar weer afgetankt en opgeladen te worden. Stel je toch is voor dat die een avondje bij lady op de bank zou gaan zitten.
Over Jeff en de Pals Panda boy hoeft niemand zich eigenlijk zorgen te maken want daar is wederom weer ruim op tijd een wagentje in elkaar gefrutselt. Ja die jungens frutselen alles in mekaar én fatsoenlijk. Naar “one-man show” Bokkers kijkt ook niemand om want die, als de nood echt hoog is, bouwt zelfs sneller een banger dan dat Houdini konijnen uit z’n hoed tovert. Het echte verhaal is eigenlijk dat Bokkers, voor de verandering, z’n banger is een keer niet helemaal compleet finaal magistraal heeft afgeschreven.
Maar de rest dan? Wat heeft de rest gedaan? Verbaas u niet, verwonder u slechts. Ons Wum had gewoon op de donderdag z’n wagentje tip top in orde met ‘n beetje hulp links en rechts. Hompe Engine 264.0 zat er volgens mij in! (ik kan er één of twee naast zitten). Ongekend!
Dan ons Beer, ja niemand weet eigenlijk de echt reden maar lang verhaal kort; geen auto. Tot zover Beer. Er werden wat telefoontjes naar Groningen gedaan, Lukees had ook nog wel ergens iets staan en die rolde ook nog wel enigzins. Grote klasse! Menie rijders tellen dubbel, dus gewoon weer genoeg man aan de start zullen we maar zeggen!

Even tussendoor: vrijdagavond = (normaal gesproken) dikke paniek! KUMP NIET GOOOOD! Maar ongekend: 20.00 uur stond de BBQ bij Lawo aan. Hoe dan!?

Zaterdagmorgen 07.00 uur, normaal lassen, sliepen, timmeren. Vandaag pruttelde de koffie en eitjes in de pan bij boer Bokkers. Dit ging allemaal wel iets té goed zeg moar.

‘we gaan een beetje optijd weg, hebben we tenminste een keer een fatsoenlijke plek’ óf toch niet! Dit was wel weer gewoon kloot’n. Maar daarentegen hadden we zowaar tijd om de eerste paar heats te koekeloeren ipv, in totale paniek alles in elkaar frutselen. Alle wagens overigens glansrijk én in één keer door de keuring!

De eerste heat voor team Wat Menie, mager zesje. Het circuit heeft twee bochten naar links, meer niet. Panda Boy Joey dacht dat het rechte stuk tussen deze twee bochten de lengte had van de Polderbaan op Schiphol want die miste gewoon de hele bocht en butste in de wal. Super Joey! Spektakel mot d’r kommen! De rest kwam tevens redelijk ongeschonden door de eerste heat maar we wisten wel gewoon even ‘best entertainer’ van deze heat te worden! Ja Beer, weer geen prijs voor jou! HAHA TP! Te pakk’n!

De monteurs moesten nog wel even een beetje prutjen en frutselen en het was niet helemaal duidelijk of al het water op de grond nou zweet was van de heren óf de alderbastend hard lekkende waterbak van Wum.

2e heat: ja de schade was toch wat erger dan verwacht en alleen ons Wum en Lawo aan de start. Ons Wum was ook gewoon helemaal fanatiek. Van voorbereiding tot niet verslapen, deze man was on fire! Zeer waarschijnlijk een leuke tindermatch gehad tijdens de aanloop naar deze GP. Om over z’n varkensmuts maar te zwijgen. Lawo had even de elektromonteur uitgehangen, ‘want dat deed die er in de beunhaas wel is bij’. Maar zo’n ontsteking stopt gewoon met werken als de kabels d’r af rammelt.
De 3e heat stond gewoon weer iedereen aan de start. Bokkers deed even een dikke 360. Voor de wiskunde leraren onder ons, das twee keer 180. Of ‘n rondje, net hoe je het allemaal wil zien. Ons Lawo vatte nog even een limo van Shocking Blue. Die heren hadden gewoon limo’s langer dan turbinebladen mee en reden gewoon zonder zwaailamp over de baan! Durfals!!
De razende reporter is hier verder even het overzicht van kwijt maar het ging gewoon zoals jullie van ons gewend zijn, fantastisch!

Volgens de wedstrijdleiding hadden we nog maar 20 minuten voor de start van de DD maar dit bleek acheraf gewoon nog bijna een etmaal te zijn. Helaas nog maar één bolide aan de start, de lijkwagen van Lawo bouw. Wel even de kilometers bijhouden Lawo, dat ding staat gewoon op de zaak kerel! De razende reporter verloor tijdens de DD het overzicht en liet z’n pen in z’n blikje pils vallen. Maar ook dit moet een spektakel geweest zijn!

De monteurs hadden sluitdienst bij de wedstrijd arena én de bierwagen en kunnen bevestigen dat iedereen het terrein had verlaten toen zij dit deden. Dit als leuk weetje voor de volgende verjaardag van je schoonmoeder!

Op de terugweg in de vrachtwagen zei ons Wum, ‘joa ‘t is toch wel ‘n lange dag zo hé’. Niks gewend die kantoorman. Al met al, moe maar voldaan om 01.30 in ons bedje!

BELANGRIJKE MEDEDELING:
De volgende is gewoon de thuiswedstrijd in Marienvelde! Bouw een auto/neem al je zwarte geld mee/maai gras/doe wat je niet laten kan maar neem in ieder geval die maandag vrij! doe je baas én jezelf een plezier want dat is gewoon een weekend MOOI WEER, MOOI WERK en GOEDE MUZIEK!

Teamrace emmen  Freshcars
11/07/2023

Teamrace emmen
Freshcars

Adres

Zanddijk/zompweg
Mariënvelde
7263 TC

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Rodeo en Bangerteam de Sloopmodus / Wat Menie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen