25/01/2026
Afgelopen donderdag sloot ik mijn laatste coachsessie af vóór mijn zwangerschapsverlof.
Samen met deze jongen stonden we stil bij zijn groei.
Bij alles wat hij heeft durven aankijken.
Bij wat eerst spannend was en nu steviger voelt.
Bij hoe hij zichzelf beter is gaan begrijpen.
Dat zijn van die momenten die je niet ‘afsluit’,
maar meeneemt.
Voor hem.
En ook voor mij.
En nu is het tijd om los te laten (vandaag ben ik 36 weken zwanger).
Om mijn agenda leeg te maken.
Om te vertragen.
De komende periode staat in het teken van iets heel anders.
Van rust.
Van wachten.
Van voelen hoe onze kleine meid verder groeit in mijn buik.
En van genieten van deze bijzondere overgang.
❤️In juni is er weer ruimte voor telefonische, vrijblijvende kennismakingen.
❤️En half augustus start ik opnieuw met coachtrajecten
voor kinderen, jongeren én volwassenen.
Tot die tijd: dankbaar.
Voor het vertrouwen.
Voor de verhalen.
Voor de groei die ik heb mogen begeleiden.
En nu…
even helemaal in mijn mama bubbel. 🌸