Waar ben jij een KEI! in?
In mijn praktijk werk ik het liefst met kinderen die last hebben van een laag zelfbeeld en die daardoor weinig zelfvertrouwen hebben. Het is mijn missie om deze kinderen weer te laten ervaren dat ze goed zijn zoals ze zijn. Dat ze een KEI! zijn.
Ieder kind is uniek en dat betekent dus ook dat ieder coachtraject er anders uit ziet. Ik ga uit van wat je kind nodig heeft en wat bij hem of haar past. Voor het ene kind zal dit betekenen dat we veel met verschillende spelvormen aan de slag gaan terwijl ik met het andere kind juist meer voor de creatieve werkvormen kies.
Welke werkvormen er in een coachtraject ook worden ingezet, het ontdekken van de unieke talenten en kwaliteiten van je kind vormt altijd een belangrijk onderdeel van het traject. Van daaruit kan je kind gaan ontdekken hoe zijn of haar unieke kwaliteiten en talenten hem of haar kunnen helpen bij het oplossen van het probleem. De oplossing zit al in je kind! Ik begeleid je kind graag bij het ontdekken van die oplossing.
Vraag je je af of ik ook jouw kind kan helpen bij het vinden van de oplossing voor zijn of haar sociaal-emotionele hulpvraag? Neem dan contact met me op door me te bellen, te mailen of een persoonlijk bericht te sturen. We kunnen dan vrijblijvend bespreken wat ik voor jou en je kind kan betekenen.