20/05/2026
De Verrekijker Twents Kampioen Schoolhandbal
In december 2025, kersthandbaltoernooi, werden de meisjes van groep 8 van basisschool De Verrekijker kampioen van de gemeente Losser. Vandaag heeft het team, spelers van onze D1 en D2, meegedaan aan de Twentse Kampioenschappen schoolhandbal welke gehouden werden in de ISPA hal in Almelo. Ze werden gecoacht door Kristel en Anja, coaches bij onze vereniging.
Na spannende wedstrijden in de poule ging uiteindelijk de finale tussen de meisjes van De Verrekijker en de meisjes van de school uit Bentelo. De Verrekijker begon goed aan de wedstrijd en nam halverwege de wedstrijd een voorsprong van 3 doelpunten. Toch bleef het spannend tot de laatste minuut. De Verrekijker won de wedstrijd met 8-7. Door de winst mogen de meisjes van de Verrekijker deelnemen aan het Nederlands Kampioenschap schoolhandbal op zaterdag 6 juni in Arnhem.
Meiden en coaches GEFELICITEERD