Sv-Lopik 3

Sv-Lopik 3 Contactgegevens, kaart en routebeschrijving, contactformulier, openingstijden, diensten, beoordelingen, foto's, video's en aankondigingen van Sv-Lopik 3, Sportclub, Rolofweg-Zuid 1, Lopik.

13/09/2015

Sv Lopik 3 - Odysseus 91 6 1-6

Na de 2 teleurstellende oefen (beker) wedstrijden mogen we eindelijk weer beginnen aan de competitie. Al had ik achteraf gehoopt dat t nog niet was begonnen. Voorafgaand de wedstrijd begon de ellende al. Aangezien onze vaste keeper aan het genieten is van zijn vakantie, iets wat al weken bekend was, moeten wij die zien te vervangen. Helaas spelen alle senioren rond hetzelfde tijdstip, iets wat ook al van te voren bekend was, dus is het niet mogelijk om een keeper van een ander team te gebruiken. Dat houdt in dat er niks anders op zit dan een veldspeler op doel te zetten. En wat heeft een keeper nodig? Inderdaad, handschoenen! De wedstrijd moest later van start gaan omdat de handschoenen nog gehaald moesten worden. Boven dat waren er ook nog eens geen shirtjes geregeld voor de spelers die ons elftal hebben aangevuld, gezien wij een tekort hebben. Gelukkig was Addy aanwezig, die dit allemaal met lede ogen aan zat te kijken, die snel reserve shirtjes geregeld heeft.

Nou shirtjes? Check! Handschoenen? Check! Metz? Check! We kunnen dus beginnen. De eerste helft begint lekker, waar we normaal minder starten, begon het vandaag wel aardig. Je merkt wel dat dit niet meer de 6e klasse is en het niveau veel hoger ligt. Halverwege de eerste helft lopen we tegen een 0-1 achterstand, de bal ging er klunzig in, maar je kan de keeper niks kwalijk nemen want hij heeft nog nooit eerder op doel gestaan.

Gelukkig hebben onze jongens een hoop vechtlust en de wil om te winnen. Zoals het er naar uit zag was het ook niet nodig om te verliezen en moet zo een tegenstander gewoon een makkie zijn. De gelijkmaker zat er aan te komen en die viel ook! Na een actie van Ruud die de bal afspeelt naar Bilal, die hem weer door speelt aan Ali, die m beheerst afmaakt!

Tot aan de rust ging het gelijk op met. Beide teams creëerden kansen, maar deze werden niet benut. Na rust moesten een tweetal spelers afhaken, waaronder de aanvoerder Ali. De volgende 45 minuten waren hel! Het leek alsof er een compleet nieuw elftal stond. Een elftal zonder vechtlust zonder de wil en het geloof om te winnen. Hier maakte de tegenstander gebruik van. We komen op een 1-2 achterstand en die komt binnen als een mokerslag. Enkele spelers geloofden er nog in, maar als je niet als team er achter gaat staan heeft het allemaal geen nut meer.

Odysseus 91 6 ging er wel als een team achter staan. En dat was af te lezen van hun spel. De trukendoos ging aan de linker kant bij Odysseus open, zal zijn tegenstander niet bij naam noemen, maar iedereen zag wat voor een panna hij kreeg! Aan onze zijde gaf Eric ook nog een panna die ook genoemd mag worden. Ondertussen was t al 1-5 voor Odysseus, de b***n vlogen er op allerlei manieren in. Het was prijzenschieten op veld 3. Tot slot maken ze ook nog de 1-6. Godzijdank fluit Mets af en verlost hij ons van de ellende.

Conclusie! Er is geen organisatie op en naast het veld. Geen duidelijkheid en niemand die daar voor zorgt. Hoop dat hier heel snel verandering in komt anders verwacht ik een heel kort seizoen.

Terwijl de spelers van Sv Lopik 3 druk bezig zijn met rusten bereidt onze verslaggever zich wel voor op het nieuwe seizo...
12/08/2015

Terwijl de spelers van Sv Lopik 3 druk bezig zijn met rusten bereidt onze verslaggever zich wel voor op het nieuwe seizoen. Versterkt met nieuw speelgoed dat er voor gaat zorgen dat we meer beelden zullen zien van al onze sterspelers!

Al onze slachtoffers voor aankomend seizoen zijn bekend! Wij kunnen niet wachten om weer op de velden van Sv Lopik te sc...
24/07/2015

Al onze slachtoffers voor aankomend seizoen zijn bekend! Wij kunnen niet wachten om weer op de velden van Sv Lopik te schitteren.

04/07/2015

De klasse van Sv Lopik 5 is ook door het bestuur niet onopgemerkt gebleven. Met trots kunnen wij ons Sv Lopik 3 noemen en spelen wij dit seizoen, net als de A en B selectie in de 4e klasse. Hiermee heeft Sv Lopik een 3e team dat uit komt in de 4e klasse!

Met 11 spelers lijkt het wel karig, maar de transfermarkt is nog niet gesloten dus alles is nog mogelijk. De voorbereiding loopt ook uitstekend, iedereen neemt goed rust om straks alle energie te besteden tijdens de wedstrijden! Wij hebben er zin in en kunnen niet wachten!!!

09/05/2015

Souf onze verdedigende killer kan ook scoren!

09/05/2015
09/05/2015

Helaas kan een team maar 1 CR7 hebben!

09/05/2015

CR7 in da house!!

09/05/2015

Vandaag hebben we ons laatste wedstrijd gespeeld, thuis tegen IJFC 14. Dit hebben we in stijl afgesloten met een, zoals jullie gewend zijn van ons, ruime eindstand van 10-2.

Op de laatste wedstrijd hebben we toch nog m primeur te pakken! Stefan die heeft zijn eerste doelpunt gemaakt en daarmee hebben alle spelers van Sv Lopik 5 gescoord dit seizoen, van keeper tot spits, van vlagger tot waterboy, iedereen heeft n doelpunt mee geprikt.

Als we terug kijken hebben we n hoop hoogte- maar ook dieptepunten gekend. De grote opkomst bij de wedstrijden, de sfeer die ze elke keer weer met zich mee brengen, Mo met een aantal geweldige reddingen, en zo nu en dan een blunder, vrije trappen die CR7 er niet mooier in had kunnen schieten. Het was een leuk seizoen en zijn als team enorm gegroeid.

Helaas hebben we dit seizoen niet als kampioen kunnen afsluiten, maar we hebben toch de 2e plek te pakken op 4 punten verschil op de nummer 1. Op zich al een prestatie van jewelste als je bekijkt dat we niet zo lang met elkaar spelen, helaas hebben een aantal spelers aangegeven ons te gaan verlaten, wie ons zal komen versterken is mij nog niet bekend, maar ik kan nu al niet wachten op volgend seizoen.

Ook was het spannend wie nou topscorer zou worden dit seizoen. Het was een nek aan nek race tussen Youssef en Bilal, maar in de eindsprint wist Bilal los te komen van Youssef en mag hij zich kronen tot TOPSCORER VAN SV LOPIK 5 seizoen 2014-2015! Bilal gefeliciteerd!

Omdat we dit seizoen 2e zijn geëindigd denk ik dat we volgend seizoen 1 klasse hoger zullen gaan spelen. Ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Ik kan in ieder geval niet wachten. Bedankt allemaal voor het volgen en steunen van Lopik 5. Tot volgend seizoen!

23/04/2015

Topscorerslijst

1. Bilal 30x
2. Youssef 25x
3. Ali 10x
4. Ruud 10x
5. Ardalan 6x
6. Faissal 1x
6. Soufian (ziZou) 1x
6. Soufian (Eka) 1x
6. Kenneth 1x
6. Qais 1x
6. Zhong Hong 1x
6. Jilali 1x
6. Mohamed 1x

Adres

Rolofweg-Zuid 1
Lopik
3411ND

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Sv-Lopik 3 nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen