16/06/2025
Lieve volgers,
Normaal delen we vooral de leuke momenten met jullie maar helaas hebben we ook iets minder leuk nieuws…😢
Een aantal meiden zullen vandaag hun laatste wedstrijd in het 💙💛 spelen en daarom willen we hen graag nog een laatste keer in het zonnetje zetten!
Het einde van het Bolenius tijdperk… na 7 seizoenen dames 1 voor Floor en 5 seizoenen dames 1 van Maud en beide hun hele jeugd op HMHC te hebben gehockeyd, moeten wij jullie vanaf komend seizoen gaan missen. We wensen jullie heel veel succes en plezier met jullie nieuwe avonturen!💙💛
Zsa en Eris, twee meiden die misschien niet in de jeugd hier begonnen zijn, maar wel altijd met enorm veel passie voor Hilly hebben gespeeld💙💛. Wat gaan we jullie gezelligheid en energie enorm missen!
Saar, Jolijn, Jikke, Wende, Mylena en Madelief, wat zijn jullie een toppers! Ook al hebben jullie slechts 1 jaar officieel bij Dames 1 gespeeld, hebben we toch al vaak op velen van jullie kunnen bouwen wanneer er invallers nodig waren. Na ook voor de meeste van jullie je hele jeugd op HMHC te hebben gespeeld, hebben jullie ook besloten om helaas dit jaar te stoppen. De een voor een tussenjaar met mooie reizen of een avontuur op een nieuwe club en de andere om te gaan studeren. We wensen jullie allemaal heel veel succes en vooral plezier met alle leuke nieuwe hoofdstukken die jullie gaan starten! We gaan jullie enorm missen💙💛
Namens heel hmhc en dames 1 willen wij jullie enorm bedanken voor jullie inzet en passie voor spelletje en de club. 🏑
Niet alleen voor dit afgelopen seizoen, maar ook zeker voor alle jaren hiervoor, waarin wij mochten genieten van jullie op het veld en naast het veld!
Helaas stopt jullie Hilversum avontuur hier (voorlopig🤔). We hopen jullie natuurlijk snel weer eens op de club te zien, voor een potje hockey of een heerlijk dansje op een TD☀️🎉.