10/08/2025
Vandaag een heerlijke dag gehad met Mariette Hooijmaijers Marc Van Poppel, Tom van Kaathoven en Joey Kristy Van Der Steen Maurix, met wie we zijn gaan duiken in Zeeland..Eerst bij de Dreischor, bij het gemaal ( daar eerst verrast met gevulde bolus en verse koffie) en na het vullen van de flessen en lunchen van kibbeling en uitsmijter, bij Den Osse nog een duikje gedaan...Supermooi weer en lekker gedoken ( was wel druk en het zicht was beperkt), daarna op naar Domburg om op de camping bij Tom en Joey en familie hartelijk ontvangen te worden met een bbq, verzorgd door de dames en ouders !! Een heerlijke dag dus en samen erg genoten !!