11/02/2026
Afgelopen zaterdag hebben onze middenbouw meiden hun eerste wedstrijd geturnd! Iedereen heeft super erg z'n best gedaan! De meiden(Jorien, Saar en Ainara) uit ronde 1 hebben met het team een mooie 4e plek behaald.🤩 De meiden uit ronde 3(Malou, iris, Esmee en Amelie) hebben ook een mooie prestatie behaald met zelf de 1e plek met het team!🥳 Daarbij heeft Esmee de 2e plek individueel kunnen bemachtigen!🥇Wij zijn super trots op deze meiden en kijken uit naar de volgende wedstrijd!🤸♀️💪
Dank naar alle ouders die hebben geholpen met de organisatie, we waarderen het enorm!