11/07/2025
Voor de 3e keer verhuizen in 1 jaar?
OH YES. (Help 🤣)
Ik kan het nog niet geloven dat deze kans op mijn pad is gekomen.
Maar Saar... Wat ga je doen dan?
Per 18-8-2025 ga ik wonen en werken op Ontmoetingsplek Het Esse (omgeving Apeldoorn) deze prachtige plek word mijn nieuwe thuis, en coachlocatie.
Een huis met uitzicht op de paarden.. (knijp me aub)
Dit is een nieuw bedrijf wat helemaal past bij mijn missie. Een verschil mogen maken, de wereld iets mooier achterlaten dan dat we hem vonden. Op deze plek draait alles om het beleven van waardevolle momenten.
Als groep of individueel kan je hier arrangementen afnemen en alles is overgoten van een sausje van persoonlijke ontwikkeling en verbinding. Er zijn mogelijkheden om te overnachten, workshops te volgen en nog veel meer.
✨✨
Samen met oud klasgenoot en vriendin Chelsea Romijn ga ik dit bedrijf laten knallen❤️🔥 denk aan; zalen/ huizen verhuren, like minded mensen en ondernemers verwelkomen, workshops geven, marketing, schoonmaak en coaching met de paarden. Hoe tof is deze nieuwe zzp job💁
En hoe zit het dan met mijn aanbod?
Die blijft gewoon! De zweefteef avonden, retraites, trajecten en check-in sessie's blijf ik geven maar dan op de locatie van Het Esse.
✨✨
Afgelopen jaar was al een enorme rollarcoaster voor mij door de breakup en al twee verhuizingen. Maar deze kans kon ik niet voorbij laten gaan.
Dus dit weekend proost ik op nieuwe kansen, enge dingen doen en in het diepe springen!
Want ja.. in het ondiepe springen doet zeer 😉
Fijn weekend liefjes en hopelijk tot snel op mijn nieuwe plek! 🫶