30/05/2026
Dames en Heren,
Morgen spelen we de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen en sluiten we de dag af met een prachtig TD. An sich al genoeg reden om naar de club te komen.
Daarnaast zitten wij nog in de race voor promotie. Al hebben we het niet meer in eigen hand, zullen wij er alles aan doen om de laatste wedstrijd met een mooi resultaat af te sluiten.
Tevens zijn de dames hard op weg om kampioen te worden en kunnen zij bij winst in ieder geval promotie veiligstellen. Des te meer reden om te komen aanmoedigen.
Hieronder nog de recap van de afgelopen twee wedstrijden.
Inmiddels drie weken geleden kregen wij de heren van Zwolle over de vloer. Op dat moment stond Zwolle nog boven ons en zou een overwinning betekenen dat wij de derde plek van hen overnamen. We hadden na de blamage in de uitwedstrijd ook nog wel iets recht te zetten. We begonnen scherp aan de wedstrijd; binnen een paar minuten lag de 1-0 er al in. Dit breidde zich in de eerste helft verder uit naar een mooie 3-0. Een comfortabele stand om mee de rust in te gaan.
In de tweede helft was het de taak om de wedstrijd met deze stand uit te hockeyen. Dit hebben we vervolgens naar behoren gedaan. Met alleen een tegengoal in de laatste minuut was er weinig om ons druk over te maken en namen we de derde plek over.
Twee weken geleden gingen we langs bij de heren van EHV. Na de vooraankondiging van een gezellig TD waren we even vergeten dat we hier kwamen om te hockeyen. Zo gingen we na een zeer matige eerste helft de rust in met een 2-1 achterstand. Nadat we erop gewezen waren dat we deze wedstrijd wel degelijk moesten winnen, ging de knop gelukkig om. We eindigden de wedstrijd met een prima 2-5 overwinning, waarin ook nog een benoemenswaardige goal werd gemaakt door de Spitta van de Week: Mac!
Wij hopen iedereen morgen weer langs de lijn te zien om ons in de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen nog één keer naar de overwinning aan te moedigen. Daarna sluiten we het af met een mooi TD!
Tot morgen!!
📸 -