22/06/2026
Dat was schrikken gisteravond!! Onze loods stond in de brand. 'Gelukkig' bleef het bij de loods met stro en machines. Onze dieren, ons huis en al het andere is bespaard gebleven. Nu veel belletjes en hoop geregel, maar het komt allemaal weer goed.
De camping is op 1 veld nu nog geΓ«vacueerd, maar die wordt hopelijk vandaag weer vrijgegeven. Voor de gasten verder is de camping gewoon toegankelijk en kunnen genieten van de zon!