23/05/2018
* AFMELDEN KOMEND HOCKEYSEIZOEN *
Het einde van het seizoen '17-'18 is alweer in zicht. Mocht je besluiten om te stoppen, vul dan onderstaand Google Docs formulier volledig en duidelijk in. Je afmelding zal dan worden verwerkt voor volgend seizoen. Dit formulier blijft open staan tot 1 juli 2018. Hierna is afmelden niet meer mogelijk voor komend seizoen, en zal je dus het volledige bedrag van contributie moeten betalen. Mocht je al een mailtje hebben gestuurd om je af te melden, vul dan ook het formulier nog in.
Mocht je je niet volledig willen afmelden, maar besluiten dat een half jaar wilt meespelen of alleen trainingslid wilt worden, stuur dan een mail naar [email protected]. Geef dit ook door aan je aanvoerder, zodat hij/zij wel het team volgend jaar vol kan krijgen.
Beste hockeyer, Door dit formulier in te vullen geef je aan dat je komend jaar niet meer wil hockeyen bij de Studs. Vergeet niet bij je aanvoerder aan te geven dat je volgend jaar stopt. Als je namelijk wel op de spelerslijst van volgend jaar wordt gezet dan gaan wij er van uit dat je toch wel wilt....