27/07/2013
Zelfs de polonaise ging door het clubhuis! Was erg gezellig gister avond met DJ BEEZ! Nu helaas aan het schuilen voor de grote regenbui die over ons heen trekt. Jammer maar wel wat gezelligheid in de kantine. Verse broodjes te koop en mosterdsoep met spekjes! Ook de sjoelbak staat klaar voor een potje oud Hollands sjoelen!