30/05/2016
Eindstand: Heeze 1 - 4 Nova
Na de grote teleurstelling van donderdag, verloren van Maastricht, was het op zondag tijd voor de wedstrijd tegen Heeze. Alle koppen weer op en er tegen aan! Vol vertrouwen vertrokken we naar Heeze. Om 14:45 klonk het fluitsignaal en de wedstrijd kon beginnen! We hebben er allemaal zin in :) De eerste helft verliep hartstikke goed! We scoorden maar liefst 3 keer in de eerste helft en de tussenstand na 35 minuten was 3-0! We speelden ons eigen spel en waren tevreden. Germaine had nog een aantal tips voor ons en daar zouden we ook aan werken in de tweede helft om ons spel nog meer te verbeteren! Na een korte pauze kon de wedstrijd weer verder gaan. Heeze had echter een knopje omgezet in de rust en begon de tweede helft enorm fysiek te spelen. Dat ze fysiek waren, dat wisten we, maar dit... We hebben de nodige duuwtjes gekregen en Lisan ontsnapte nog net aan een klap, het stoom blies Heeze uit de oren. Ook Lisa heeft de nodige woorden langs haar oren gekregen. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en lieten we ons niet gek maken door dit gedrag. Helaas scoorde Heeze nog een keer en was de tussenstand 3-1. Wij wisten gelukkig ook nog een keer te scoren en de uiteindelijke eindstand van de wedstrijd is 4-1 voor Nova! Weer 3 punten erbij! Dit voelt weer vertrouwd, winnen :) Laten we er komende zondag, thuis in Heerlen, nog een leuke wedstrijd van maken tegen Don Quishoot. We spelen om 15:15 en iedereen is welkom om te komen kijken, we kunnen namelijk kampioen worden!!! Na de wedstrijd zal dit ook goed gevierd worden met de nodige hapjes en drankjes. Op naar het kampioenschap!
Tot zondag, lieve groetjes
Dames 2