10/04/2017
Fantastisch dat team Elke de Kats Winter Series 2016 / 2017 gewonnen heeft! Nogmaals gefeliciteerd.
We ontvingen nog een leuk filmpje van een nieuwkomer op de baan: Team Victoria.
Komende winter gaan we zeker verder met de serie. Wat ons betreft was het ondanks dat we zo nu en dan wat pech hadden met de wind, een groot succes!
Bedankt dat jullie er allemaal bij waren!
Willem Schopman's new racer, Victoria, first racing miles on the Dutch waters. The team making her first hours to get the timing just right on the sets and d...