16/08/2015
Gisteren hebben we samen ons eerste 2de divisie toernooi gespeeld, ondanks dat we de eerste set erg moesten wennen aan de lange tegenstanders hebben we voor de rest lekker gespeeld! We zijn 5/6de geworden en dus is ons doel van dit seizoen bereikt om een keer 2de divisie te spelen!