07/06/2026
Op zaterdag 6 juni speelde de Firebirds U15-2 een uitwedstrijd tegen de Panters. Een aardig eindje rijden. Op de heenweg was het stilletjes in de auto. Zou het spanning zijn geweest? De Panters staan aan kop en zijn serieuze kandidaat voor het kampioenschap. De Firebirds U15-2 daarentegen spelen voor het eerst in deze leeftijdsklasse en spelen dit seizoen vooral voor mooie potten en leuke leermomenten.
Beide teams hebben vandaag hun doel behaald: De Panters haalden hun winstpunten binnen en de Firebirds U15-2 hebben een leuke en leerzame pot gespeeld. Zoals altijd moest de diesel op gang komen. Maar toen ze โaanโ gingen speelden ze gewoon hartstikke mooi honkbal: Een mooi uitje getikt op het derde honk, uitjes gegooid door de pitchers en een goed getimede vangbal waardoor in de laatste inning de punten van de Panters niet verder konden oplopen. Ook aan slag was er meer zelfvertrouwen te zien en er wordt steeds beter geslagen. Mooi hoe er dus een stijgende lijn zit in het team.
Eindstand: 13-0.
Helaas verlies, maar er werd wel weer luid gelachen in de auto terug!