27/05/2025
Afgelopen over en uit.
De kleedkamer is leeg, de spullen zijn overgedragen en de sleutels ingeleverd. Voldaan en met veel trots trekken wij de poort van Sportpark Wilhelminapark nu definitief achter ons dicht.
Deze post is het laatste wapenfeit van het AFZA 1 tijdperk en tevens ook van dit account. Daarom willen we graag nog één keer van de gelegenheid gebruikmaken om iedereen die op wat voor manier dan ook betrokken is geweest bij ons team nogmaals heel hartelijk te bedanken voor het mooie avontuur en de waardevolle herinneringen die we er samen aan over hebben gehouden.
Het is wellicht niet het einde waarop we hadden gehoopt en zoals we het ons vooraf hadden voorgesteld, maar zoals Johan Cruijff ooit al zei kun je beter ten ondergaan met je eigen visie dan met de visie van een ander.
We zijn dankbaar voor de waanzinnige kans die ons geboden is en kunnen oprecht zeggen dat al onze verwachtingen, stoutste plannen en vooraf bepaalde doelstellingen zijn overtroffen.
Het was een voorrecht om samen onderdeel te zijn van dit unieke project. Een onvergetelijke rit die we voor geen goud hadden willen missen. Een ervaring voor het leven!
We wensen iedereen veel succes, plezier en vooral geluk met het volgende hoofdstuk. Ongetwijfeld kruisen onze wegen in de toekomst weer. Binnen of buiten de lijnen…
Het gaat jullie goed.
Adieu en tot ziens 🫶