07/06/2026
Sunday Runday!
Als ik Koos de keuze geef voor een route moet ik er aan geloven. Bultje op bultje af. Hij vindt dit een hele leuke route 😂. Hij moet hem natuurlijk zelf ook fietsen met zijn nieuwe knie. We hebben een heerlijk rondje door de natuur gedaan en kwamen droog over na een rondje van 6 km. Nu lekker in de rust stand, kijken naar het formule 1 in Monaco. Fijne zondag en keep on running.