31/03/2023
Vandaag was dan echt de allerlaatste dag Goede Smaaq!!! Met een paar superdrukke weken, in zowel de lunchroom als de winkel achter de rug te hebben, hebben we vanmiddag de deur voor het laatst dicht gedaan. Jammer, maar helaas!
Aan het eind Vd middag hebben we samen met onze jongeren nog even nagezeten met hapjes en een drankje. Ze kregen allemaal een getuigschrift mee van Goede Smaaq en een tas met nog wat verassingen. Dat hebben ze verdiend! Want wat hebben ze zich tot het laatst aan toe ingezet en meegewerkt.
Wij als begeleiders zeggen bedankt tegen onze jongeren!! En bedankt tegen onze gasten en klanten die ons hebben bezocht de afgelopen jaren. Het was goed een onderdeel van Goede Smaaq te mogen zijn!
Wij zeggen bedankt en wie weet tot ziens!