05/01/2026
Namens het clubhuis 'De Bunker' wensen wij iedereen een gezond en sportief nieuwjaar toe🎉🏌🏼
Door het prachtige winterse weer kan er helaas nog niet gegolfd worden en is de golfbaan gesloten ❄️☃️.
Zodra de sneeuw weer weg is, is de golfbaan weer geopend. Het clubhuis is in de wintermaanden geopend op woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag! Andere dagen kan er uiteraard wel gegolfd worden doormiddel van self-service. Telefonisch en per mail zijn wij elke dag bereikbaar.
Dit jaar staan er weer een aantal leuke evenementen op de kalender! Hou vooral de wedstrijdkalender in de gaten en mis het niet!
We hopen jullie ook dit jaar weer te mogen ontvangen om een balletje weg te slaan op de golfbaan en voor een hapje en een drankje in ons gezellige clubhuis! 🍻🥂
Liefs,
Mathijs en Laura