27/05/2026
En ook aan dit seizoen komt een einde...
En hoe ziet dit er voor Passart-VKC uit? Daar zullen we via deze weg antwoord op geven.
De JO11 en JO13 zijn in de afrondende fase van de competitie en trainingen. De kantine is doordeweeks dus nog maar beperkt geopend.
Aanstaande zaterdag wordt er een wedstrijd gespeeld door de veteranen en kan er vanaf 19.00h afscheid worden genomen van het kantinepersoneel die ons al die jaren hebben voorzien van lekker eten, drinken en gezelligheid. Onze Nol en Jacqeline gaan nu "echt" met pensioen. Sidney kan dan ook direct wennen aan zijn nieuwe plek achter de bar, want hij zal komend seizoen deze plek overnemen.
Op vrijdag 5 juni sluiten we samen het seizoen af. Vanaf 18.00u zullen er wat kleine voetbalspellen klaarstaan voor jeugd, om 19.00u zetten we de jeugdtrainers in het zonnetje. Dit alles onder het genot van muziek van DJ La Fluite!
In de zomerstop zullen de veteranen doorgaan met trainen op zaterdag, de dames zullen dit op woensdag doen.
Dan.. komend seizoen. Zijn we daar als bestuur mee bezig? Uiteraard!
De telefoons staan roodgloeiend, er worden veel gesprekken gevoerd en er worden zelfs hele leuke samenwerkingen met collega verenigingen besproken. Wat komt eraan? Dames, heren, veteranen, jeugd.. jong en oud zal ook komend seizoen kunnen voetballen op onze mooie locatie op de Dem!
We zijn nog altijd op zoek naar een vrijwilliger complexbeheer: ballen oppompen, complex netjes houden, aanspreekpunt bij wedstrijd en/of training. Ken of ben jij iemand die dit wil doen? Laat het vooral snel weten!
Samen zijn wij Passart-VKC.