06/07/2020
Kan jij ons helpen.... Om het rooster voor de kantine rond te krijgen hebben wij extra hulp nodig voor de zaterdagmiddag & zondag. Het gaat om het serveren van warme en koude dranken en in de middag ook voor in de keuken. Je kunt je eventueel ook per stel of groep opgeven. En natuurlijk kun je eerst altijd een keer meelopen met een ingewerkt team.
Ben jij de topper die ons uit de brand wil helpen, laat dan even een reactie achter via de chat.
Delen wordt natuurlijk altijd gewaardeerd 😍