Team GO4 It

Team GO4 It Hier kun je de LS-4 (GO4, PH-790) volgen voor live updates en wedstrijduitslagen tijdens de zomerwedstrijd in Malden van 2018

Jaja, de registratie en callsign zijn geplakt.Huh, geen GO4? - Ja, dit is een ander racemonster!Daarmee ook de vraag aan...
11/02/2019

Jaja, de registratie en callsign zijn geplakt.
Huh, geen GO4? - Ja, dit is een ander racemonster!

Daarmee ook de vraag aan jullie: zullen wij deze pagina voortzetten als epische vluchten- en wedstrijdblog van de GoZC, of puur en alleen voor en door de GO4 teams over de jaren? (eventueel veranderen we de naam dan naar Team GO 44 It om zo het racemonster te promoten)

Groeten, en tot laterr

01/02/2019

Hi guys! Long time no see zeg maar.

De winterpauze is bijna voorbij, en voor de eerste wedstrijd is aangemeld (vanavond nog 1 :) ). De eerste wedstrijd waar wij komend seizoen aan mee zullen doen is de Gelderse eendagswedstrijd!

Wij staan te popelen om weer te vliegen, en jij?

Team GO4 It likes. Team GO4 It wants :)
15/12/2018

Team GO4 It likes. Team GO4 It wants :)

12/08/2018

Hallo! De aandacht lag even ergens anders dan op deze pagina. Na een buitenlanding in een akker was het gedaan: kist kapot! Valt wel mee, maar de technici moeten er wel even naar kijken. Anton heeft daarom in een ASK-21 van de VEZC gevlogen om van de schrik te bekomen.

Wederom weer tot de volgende keer!

08/08/2018

Meerdaagse excursie!

Een paar dagen terug zo dronken als 't maar kan de instructies van de simulator volgen en binnen een kwartier doet ie 't niet meer.. Oeps? Wel meerdere keren gezoemerd.

Even later (ondertussen gisteren) staat Anton buiten. Leuk veld! Kist niet vies en meteen terug.

Als vervolg bitterballen, bier en nog meer! Vieze poten horen erbij. Helaas..

A*o Rick Boerma tikt met m'n hand de bel aan. K*t..

~Mark

05/08/2018

Dagrapportage! Anton stond in de vijfde rij voor de start van een 314km opdracht van Venlo naar Dorsten, Nijverdal, Dulmen, en weer terug naar Venlo. Na take-off meteen bellen tot 1200m. Op pad zowel blauw als cumulus, maar meer van 't eerdere.

Iedereen traag op de eerste twee benen, waarna ze realiseerden dat ze het tempo moesten opvoeren. Leuk, zo'n leerwedstrijd! Je leert nog eens wat.. Anton was met een vlucht van zes uur en opdracht-tijd van vijf uur en een kwartier een van de traagsten, maar hij was rond! Genieten heeft hij niet echt gedaan, helaas, maar blauw hoort er toch echt bij. Morgen meer blauw.

05/08/2018

Voor een 314km opdracht is Anton met de GO4 onderweg! 12:53 ging de startlijn open, en kort daarna vloog de meerderheid af. Nu met spanning afwachten hoe hij het zal doen. Meteo was verward over wel of geen wolken: blauw met af en toe een plukje is het geworden.

De tracking doet het niet lekker, dus veel blindspots.

04/08/2018

Helaas pindakaas.. Voor vier uur vannacht was er al een brand op de heidegrond ten noorden van het veld. Omdat het een schietterrein is geweest, lag er nog munitie en moest het vanuit de lucht geblust worden.

Start twee keer uitgesteld, daarna B-opdracht, om 16:00 (na ruim 5 uur bakken in deze zon) zou het gecancelled worden. Ze hebben ons een half uurtje minder laten wachten. GO4 weer in de doos.

Tijd voor nieuwe bedden, kussens en petten..

We are back!Gisteren gehaast (oh wat onhandig. dingen vergeten..) naar Venlo, openingsbriefing mee gepakt en vervolgens ...
04/08/2018

We are back!

Gisteren gehaast (oh wat onhandig. dingen vergeten..) naar Venlo, openingsbriefing mee gepakt en vervolgens rustig tent opzetten. Vlieger Anton doet het 't best: twee luchtbedden mee, geen pomp en allebei lek. Ophaler Mark vergeet z'n kussen en pet (en logger.. haast is nergens goed voor, maar ja. s**t happens).

Vanochtend kist opgebouwd, eerste bosbrand gezien, kist half afgeplakt en briefen. 240km (Venlo-Dinslaken-Gronau-Haltern-Venlo), begint blauw, maar wel hoog.

Eerst nog even wachten tot de Duitse luftwaffe green light geeft, ze zijn immers met chinooks bosbranden aan het blussen...

High-Speed-Low-Pass task tracking for soaring competitions

02/08/2018

Wij hebben een korte pauze meegemaakt bij Team GO4 It! Het is gisteren bekend gemaakt dat de GO4 toch nog mee mag doen aan de Nationale Junioren Wedstrijd te Venlo. Morgen rijden Anton Wintgens (Vlieger) en Mark van den Ham (tophaler) naar Venlo, en zullen jullie op de hoogte houden van alle gebeurtenissen.

Tot morgen!

22/07/2018

Dames en Heren! Wij zijn klaar met de Zomerwedstrijden te Malden, en daarmee gaat deze pagina tijdelijk non-actief. Genoten hebben we, en meer genot zal zeker volgen! De verslagen zullen wat tegengevallen hebben, maar wellicht is daar binnenkort de oplossing voor.

De avonturen van de GO4 zullen, zodra een volgend avontuur begint, uiteraard weer gedocumenteerd worden door het team GO4 It!

Groeten,
en tot dan,

Mark en Rick

Adres

Hilversum
1213PW

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Team GO4 It nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Team GO4 It:

Delen