11/02/2019
Jaja, de registratie en callsign zijn geplakt.
Huh, geen GO4? - Ja, dit is een ander racemonster!
Daarmee ook de vraag aan jullie: zullen wij deze pagina voortzetten als epische vluchten- en wedstrijdblog van de GoZC, of puur en alleen voor en door de GO4 teams over de jaren? (eventueel veranderen we de naam dan naar Team GO 44 It om zo het racemonster te promoten)
Groeten, en tot laterr