29/05/2026
☀️ HITTEPLAN VAN KRACHT | LAATSTE WANDELAVOND ☀️
Ook vandaag zetten wij tijdens de Avondvierdaagse weer het hitteplan in.
⚡ Wij hebben het KNMI geraadpleegd over de verwachte onweersbuien. Op basis van de huidige informatie is er geen aanleiding om de wandeling af te gelasten.
We adviseren deelnemers wel rekening te houden met een mogelijke bui en passende kleding mee te nemen.
Om iedereen zo comfortabel mogelijk te laten wandelen, hebben wij extra maatregelen getroffen:
💧 Extra watertappunten bij de toiletten onderweg en op het plein
🥤 Water en AA Drink verkrijgbaar bij de pitstops
🍬 Dextro beschikbaar indien nodig
⛑️ Extra aandacht van EHBO en vrijwilligers
Daarnaast geldt vandaag:
➡️ Je mag wisselen van afstand (kilometers)
➡️ Het omzetten van je afstand is vandaag niet nodig
➡️ Houd wel de starttijd aan van de afstand die je gaat lopen
⚠️ Belangrijk: deelname vanavond is ieders eigen keuze. Voel zelf aan wat voor jou verantwoord is.
Besluit je niet mee te lopen? Dan heeft dit **geen invloed op het behalen van je medaille**. 🏅
🏅 **Medaille ophalen**
De medailles zijn vanaf **20.15 uur** af te halen in de tent op het plein bij de uitgiftepost onder het spandoek **'Afhalen Medaille'**.
📱 Zorg ervoor dat je bij het ophalen van je medaille je ticket volledig in beeld kunt tonen vanuit je dashboard.
Op het ticket staat namelijk vermeld hoeveel dagen en welke afstand je hebt gelopen. Onze vrijwilligers gebruiken deze informatie om de juiste medaille uit te reiken.
⚠️ Een screenshot van alleen de QR-code is hiervoor niet voldoende.
💛 Help onze vrijwilligers door je ticket alvast gereed te hebben wanneer je in de rij staat.
Wij vragen iedereen daarnaast om:
🧴 Goed te smeren met zonnebrand
🧢 Een petje, hoed of ander hoofddeksel te dragen
💧 Voldoende te drinken, ook vóór de start
🌡️ Goed naar je lichaam te luisteren
🌦️ Mocht er toch een bui voorbij komen, lees dan vooraf onze instructies over wat te doen bij onweer:
https://www.sjoc-avondvierdaagse.nl/wat-te-doen-bij-onweer/
🎉 EN VERGEET HET FEEST VAN VANAVOND NIET! 🎉
Na de intocht, het Taptoesignaal, het Wilhelmus en het Bloemenbal!