25/04/2026
Egelhuis voor Harm en Lissa🦔❤️
Gezellige kantinemiddagen en leuke feesten, we zijn er natuurlijk dol op en het heerlijke jubileumfeest ligt nog vers in het geheugen. Terwijl honderden mensen genoten van het leuke jubileum met veel sport, een reünie en een spetterend feest, stonden er weer veel vertrouwde gezichten achter de bar. Harm Jan Stegink en Lissa Leguijt zijn er twee van. En zie je die twee, dan zijn hun familie en vrienden vaak ook niet ver weg om iedereen een gezellige middag of avond te geven. Denk aan Tom en Marjolein Leguijt, Jacco en Sandra Bakkum, Sanna en Huub Tervoort, Ben Peereboom en Natasja van Westerop.⚽️
Zoals voor bijna alle ouders geldt, begon hun vrijwilligerscarrière toen hun oudste zoon Sven ging voetballen. Direct waren ze volop betrokken bij zijn team, de vele kilometers van en naar uitwedstrijden, af en toe coachen of een grensrechter vlag hanteren en vooral ook gezellige dingen organiseren voor team en ouders. Dat ging ook zo toen zoon Kjell ging voetballen. Sterker nog, er werd nog een scherp bovenop gegooid en ze waren betrokken bij de eerste balomwentelingen van Heren en Dames 35+. Lissa is trouwens nog altijd actief op het veld.🤩
Naast al het werk voor eigen team en achter de bar, zijn er uiteraard ook heel wat uren gemaakt bij het jaarlijkse jeugdkamp. Harm Jan ook een tijd als penningmeester actief geweest en je mag ‘m nog steeds altijd bellen als er gewoon ‘handen’ nodig zijn. Lissa zit zo ongeveer in iedere feestcommissie en is dus al ruim vóór de evenementen actief.
Harm, Lissa en vrienden, de club is blij met jullie!