01/07/2025
Wie ben ik en waarom heb ik een gym?
Hi! Ik ben Myrna 👋
38 (bijna 39 😅), moeder van Owen, mede-eigenaar van onze gym, en iemand die niet stil kan zitten.
Ik hou van lekker eten, ben gek op mode, styling, sneakers en een stevige gymsessie. Ik leef op goede muziek, lach graag en vind het belangrijk dat mensen zichzelf kunnen zijn — in het leven én in onze gym.
Ik geloof dat sporten niet alleen draait om fysiek sterker worden, maar ook om je goed voelen, verbinding maken en plezier hebben.
Na 15 jaar als operatie-assistente voelde ik dat het tijd was voor iets anders — iets dat écht bij mij past. Ik was gek op bodybuilding en besloot in 2019 samen met mijn toenmalige partner (nu nog steeds mijn zakenpartner) een eigen gym te starten. Niet wetende dat corona voor de deur stond én dat ik in december 2019 zwanger zou raken van onze zoon Owen, die in september 2020 werd geboren. Het was een rollercoaster, maar ik ben blij dat ik door heb gezet.
Onze gym is veel meer dan alleen een plek om te trainen. Wat mij het meest blij maakt? De mensen. De gesprekken. De connecties. De gezelligheid. Bij ons hoef je geen ‘fitgirl’ of ‘beast’ te zijn — je mag gewoon jezelf zijn. Of je nu komt om zwaar te trainen of gewoon voor een praatje: je hoort erbij.
Ja, ik ben vaak te vinden met een doekje in m’n hand (zie foto 8) ik zie alles, hoor alles en geniet van de sfeer die we samen creëren.
Onze gym is een plek waar je traint én thuiskomt.