07/06/2026
🎉 4 juni is het zover: de Special Olympics Nationale Spelen in Haarlem!
En natuurlijk doet het G-team van KSV weer mee 🔥
🧡Sinds 2008 één hecht team
🧡18 toppers van 15 t/m 56 jaar
🧡Samen sporten, lachen én knallen
12 sporters gaan strijden voor de medailles, terwijl de rest (én een grote supportersclub 🙌) ze luid aanmoedigt!
Er wordt keihard getraind op teamwork, verdediging en spelplezier en dat gaat zeker zichtbaar zijn op het veld 💥
👉 Volg het team via Instagram
Samen maken we er een onvergetelijk sportfeest van! 🤾🎊