06/11/2025
Aan alles komt een eind…🐕
Na een tijdje twijfelen heb ik besloten om te stoppen bij de hondenclub DHC VK in Hattemerbroek. Door mijn werk werd het de laatste jaren gewoon te lastig om alles goed te combineren, en dus is het tijd om er een punt achter te zetten.
Per 31-12-2025 zal er door ons niet meer getraind worden in Hattemerbroek.
Ik heb met enorm veel plezier veel mensen mogen helpen met het trainen van hun honden. Het werken met honden is iets wat ik altijd met passie heb gedaan. Het vertrouwen, het samenwerken, het plezier dat je samen hebt… dat blijft gewoon iets bijzonders. Elke hond is anders, en dat maakt het juist zo mooi.
Door de club heb ik niet alleen veel geleerd, maar ook een hoop leuke mensen leren kennen. Bedankt allemaal voor de gezelligheid, het lachen, de trainingen en de fijne momenten samen op het veld.
Met mij gaat het verder goed 😉
ik wens jullie allemaal nog heel veel succes met de honden, het trainen en de keuringen. Blijf genieten van wat jullie doen en hou het veilig! Wie weet zien we elkaar nog een keer op een keuring want eenmaal besmet met het hondenvirus… 😁
Groeten,
Tjardo