16/06/2026
⚽ Samen maken we Zwart Wit ’63! ⚽
Met het einde van het seizoen in zicht kijken we terug op een prachtig voetbaljaar. Een seizoen vol sportieve prestaties, mooie wedstrijden, plezier, respect en saamhorigheid.
Namens het bestuur willen we alle spelers, trainers, leiders, scheidsrechters, vrijwilligers, sponsoren, supporters en ouders bedanken voor hun inzet en betrokkenheid. Dankzij jullie is Zwart Wit ’63 veel meer dan een voetbalvereniging: het is een club waar jong en oud zich thuis voelt.
Ook achter de schermen wordt hard gewerkt. Terwijl de meeste leden genieten van een welverdiende zomerstop, zijn vrijwilligers alweer bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Doeltjes worden nagekeken, materialen aangevuld en de kantine en kleedkamers krijgen een opfrisbeurt.
Daarnaast staan er deze zomer mooie verbeteringen op het programma. Zo wordt het kunstgras van veld 1 vervangen en komen er nieuwe doelen, ballenvangers en verlichting. Investeringen waarmee we bouwen aan een moderne accommodatie waar we nog jarenlang plezier van hebben.
We zijn trots op wat we samen hebben bereikt en kijken vol vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen.
Namens het bestuur wensen we iedereen een fijne, zonnige en ontspannen vakantie. Geniet van de zomer en tot ziens bij de start van het nieuwe seizoen! 🖤🤍