21/11/2025
Vind je het leuk om mee te doen op onze Sinterklaasmiddag, dan ben je van harte welkom. Je hoeft geen ruiter of voltigeur van onze manege te zijn. Iedereen is welkom en neem gezellig je vriendjes en vriendinnetjes mee. Geef je wel even op via mail [email protected], zodat we weten dat je komt en met hoeveel personen. Hopelijk tot dan. 😀