07/05/2021
Hi allemaal....we hebben vandaag een gezellige dag gehad. Vanochtend begonnen met bewegen...en wat liedjes terug geluisterd uit de oude doos! 😄
Als lunch een lekker groentesoepje met een broodje gezond en wat salade....
Ook hebben we de verjaardag van onze Arie gevierd. Die wordt morgen 71!!! Nogmaals Van Harte Gefeliciteerd Arie🥳🥳
Vanmiddag gezellig wat spelletjes...woordzoekers.. en meer op tafel👍
Ook hebben we heerlijke koekjes mogen ontvangen namens Dock Haarlem. De clubleden waren hier erg blij mee!
Fijn weekend allemaal!